Ziar Baricada
Baricada - Twitter
Baricada - Facebook
Baricada - Yahoo Messenger
CHAT - Baricada TV
 
Miercuri, 13 Noiembrie, 2019
Baricada TV
Ziarul Baricada
Baricada FM
DETALII STIRE:

Lorin Fortuna cere boicotarea, prin absenteism masiv, a viitoarelor alegeri euro-parlamentare.

Categorie stire INCENDIAR | Autor stire Alecu | Data publicare Miercuri, 07 Mai, 2014 | Nr. accesari stire 1123 ori | Comentarii stire 0 comentarii

Lorin Fortuna cere boicotarea, prin absenteism masiv, a viitoarelor alegeri euro-parlamentare.

                                                                                      APEL     

                                                                catre Populatia Statala a Romaniei

 

pentru organizarea unor actiuni concrete si eficiente, in vederea inlaturarii,de la conducerea Statului,a tagmei politico-partidice care a acaparat, post-revolutionar, Puterea Suprema, in Stat,si revenirii Romaniei la Statul national,suveran si independent,unitar si indivizibil,republican,de drept, democratic si social

(asa cum este prevazut a fi,in cadrul Articolului 1 al Constitutiei Romaniei)

          In data: 25.5.2014 sunt prevazute a se desfasura, in Romania, alegeri euro-parlamentare, in contextul in care legislatia electorala, existenta, favorizeaza, de drept si de fapt, in mod determinant, candidati propusi,pe liste euro-electorale,de catre partidele politice (in detrimentul candidatilor independenti), precum si pe anumiti candidati independenti,dar care s-au afiliat,de fapt,in mod ocult si subversiv, unor organizatii de tip: agentural, religios, etnic-iredentist, deviationist-sexual, masonic si chiar mafiot, pentru a promova,cu prioritate, in cadrul Uniunii Europene, nu interesele Romaniei, ca Stat, ci interesele organizatiilor respective, care ii finanteaza si ii sprijina, logistic,tocmai in acest scop.

          Partidele politice care au depus, oficial,  liste de candidati, la alegerile in cauza, sunt, cu cateva exceptii, tocmai partidele politice pe care le apreciem ca fiind vinovate de aducerea Romaniei in stadiul de dezastru societal, in care se afla, inclusiv in prezent, prin coruptie, specific clientelara, exercitata, mai ales, prin intermediul institutiilor de conducere,respectiv de legislare,respectiv de guvernare/administrare, de nivel statal, respectiv districtual, respectiv localitational (exemple: PSD, PNL; PDL; UDMR; PNTCD; UNPR).

          Partidele politice apreciate, anterior, ca exceptii (exemple: PRM, PP-DD, PMP), comparativ cu partidele exemplificate anterior, sunt, insa, de fapt, tot partide politice cu vocatie manifestata spre coruptie clientelizata (fiind alcatuite, de regula, prin regruparea unor traseisti,fosti membri ai partidelor exemplificate anterior),despre care, apreciem, ca, inca, nu si-au manifestat, deplin, vocatia pentru politica corupta si specific clientelara, deoarece n-au beneficiat,pana acum, de ocaziile necesare pentru a-si valorifica respectiva vocatie, fiind, de regula,in parte, si partide de tip agentural, adica partide pseudo-politice,controlate si coordonate, in functionarea lor, nu de ideologii politice,specifice,ci doar de interese clientelare,specifice,precum si de interese agenturale,caracteristice unor structuri agenturale, parazitare, oculte si subversive, care functioneaza,specific-capusar si chiar ”cancerizant-metastazial”,la nivel institutional,formand,astfel:”institutie in institutie”,pana la nivelul suprem, de:”Stat in Stat”.

          In sprijinirea electorala a partidelor politice, mentionate anterior, precum si a pseudo-independentilor, in cauza, am constatat ca sunt implicate si organizatii oculte, subversive si distrucive, la nivel societal, a caror activitate este, insa, controlata si coordonata, nu doar la nivel autohton, ci si international, de catre organizatii subversive,de tip:etnic-iredentist (exemple: hungariene, tiganesti, sarbesti,lipovenesti, armenesti s.a.), religios (exemple: Biserica Ortodoxa Romana, Biserica Catolica, respectiv si alte biserici ale unor culte religioase, derivate, de regula, tot din ideologia generala, caracteristica religiilor hristice-crestine), deviationist-sexuale (exemple: organizatii care  promoveaza, la nivel international, o ideologie pe care o apreciem ca fiind falsa si foarte periculoasa, din punct de vedere al normalitatii si stabilitatii societale, potrivit careia deviationistii-sexuali nu sunt, de fapt, indivizi bolnavi psihic-sexual, ci sunt indivizi "sanatosi", dar diferiti, comparativ cu persoanele care sunt normale, din punct de vedere psihic-sexual), masonice (exemple: organizatiile masonice internationale: B'nai B'rith;Organizatia masonica a Ritului Scotian antic si acceptat;Ordinul Cavalerilor de Malta;Petru cel Mare, Marea Loja Nationala din Romania s.a.), mafiot-corporatiste (exemple: de tip financiar; militar; industrial;alimentar;extractiv-de zacaminte naturale;imobiliar;turistic s.a.).

          Avand in vedere cele expuse anterior, apreciem ca o prima actiune, concreta si prioritara,care trebuie organizata si declansata,urgent (pentru a fi eficienta in realizarea  asanarii morale si profesionale a actualei tagme politico-partidice,precum si in scopul de a facilita si urgenta aparitia si consolidarea unei categorii populationale, autentic-politico-partidica, dar si competenta si deontologica), o constituie actiunea civica de: boicotare,prin absenteism masiv, a viitoarelor alegeri euro-parlamentare.

          Aceasta actiune, si respectiv prioritate, sunt motivate, in principal, de concluzia, impartasita, deja, de o mare parte a Populatiei statale, din Romania, ca actuala tagma politico-partidica, nu promoveaza, electoral, decat candidati care, la randul lor, au menirea,prioritara, sa reprezinte,sa apere si sa promoveze interesele fundamentale si principale ale organizatiilor subversive, exemplificate anterior, in detrimentul intereselor fundamentale si principale ale Statului Romania, precum si ale Populatiei statale, aferente.

          De fapt, la viitoarele alegeri euro-parlamentare, multi dintre cetatenii si patriotii,autentici, romani, apreciaza, deja, ca nu merita sa se mai prezinte, fiindca:nu au pe cine alege (dintre candidatii propusi), care sa le reprezinte dorintele si aspiratiile politice, la nivelul,continental,al Uniunii Europene,precum si deoarece:

1. Efectul boicotarii alegerilor euro-parlamentare, prin absenteism masiv, beneficiaza de avantajul ca este mai greu de fraudat, electoral, prin adaugare,sau schimbare, ulterioara, de voturi "contra", cu voturi "pentru", sau cu voturi anulate (asa cum s-a reclamat, inclusiv public,ca se procedeaza,de catre anumiti reprezentanti ai tagmei politico-partidice, in cauza),precum si deoarece se reflecta in sondajele  electorale,date publicitatii si efectuate in chiar data alegerilor, in sensul ca un sondaj electoral, privind participarea la votare, efectuat in apropierea orei de inchidere a urnelor,indica un anumit rezultat,referitor la prezenta la votare, intr-o anumita circumscriptie electorala, procentajul,in cauza, fiind mai greu de falsificat si inlocuit,ulterior, cu un altul, care sa indice un numar considerabil mai mare de votanti, comparativ cu cel consemnat si declarat,oficial, la inchiderea urnelor.

2. Absenta, masiva, a Electoratului,la votare, mai ales atunci cand s-au anuntat, in prealabil, organizarea de actiuni civice, speciale, de boicotare a alegerilor, prin absenteism masiv, este, de regula, considerata, atat la nivel autohton, cat, mai ales,la nivel international, inclusiv ca o forma de protest impotriva practicii de fraudare, oculta si subversiva, a alegerilor,prin agenti specializati in fraude elecorale, precum si ca o dovada a existentei unor importante nemultumiri ale Electoratului, in legatura cu intreaga categorie (degradata in: tagma) politico-partidica.

3. Absenteismul masiv, la votare, constituie, tot de regula, si un indiciu asupra faptului ca legislatia electorala nu este in concordanta cu necesitatile societale, respectiv cu nevoile si aspiratiile majoritatii Populatiei statale,si ca trebuie sa fie schimbata, sau doar revizuita (in functie de caz), adica adaptata,corespunzator, in vederea rezolvarii unor probleme societale grave, ramase nerezolvate, si chiar amplificate, in timp, ca urmare a unei prestatii politice, respectiv legislative, respectiv administrative, necorespunzatoare, de catre tagma politico-partidice care a condus/guvernat o perioada temporala, mai indelungata,Statul, in cauza.

4. La cele dela semnalate,anterior,mai adaugam,ca potrivit analizei efectuate, de catre Grupul Cnstitutional "Timisoara" (GCT),printre  candidatii, propusi,pe liste euro-electorale,de catre partidele politice,si care au fost validati de catre Biroul Electoral Central, pentru a participa la alegerile euro-parlamentare,au figurat si inca figureaza si candidati,evident clientelari, care sunt rude apropiate (fii, fiice, sotii), ale unor actuali,sau fosti conducatori de partide politice,respectiv ai unor „importanti” potentati politico-partidici (exemple: Daciana Ponta;Adina Valean-Antonescu; Ramona Manescu;Elena Basescu),dar chiar si lideri politici ai unor partide (exemple:C.V.Tudor;D.Diaconescu),precum si descendentii,directi,ai unor fosti ofiteri, de rang inalt, ai sinistrei institutii: Directia Securitatii Statului, din cadrul fostului Stat comunist-totalitar (exemple: in listele de euro-candidati:PNL;PDL) , respectiv chiar: agenti,subversivi,”acoperiti”,ai unor State adversare Romaniei (exemplu:in listele:UDMR),precum si cu precizarea ca,din semnalarile care ni s-au transmis,toti candidatii,apreciati ca eligibili,sunt,defapt,si agenti ai unor agenturi,oculte si subversive,autohtone,sau chiar: agenti multipli,corespunzator ”acoperiti”,ai mai multor agenturi,dintre care unele actioneaza,in mod dusmanos si distructiv impotriva Statului Romania.

          Se mai poate remarca si prezenta,printre euro-candidati,a unor: traseisti ministeriali,care s-au ”remarcat”,moral si profesional,prin faptul ca au stationat (desigur in mod specific clientelar-politico-partidic,sau doar pentru a-si suplimenta CV-urile personale),scurte,respectiv chiar foarte scurte perioade temporale,in fotolii ministeriale (exemple:R.Manescu,E.Helvig,C.Busoi-PNL:M.Grapini-PC s.a).

           Tot in contextul expus,anterior,semnalam si rolul important pe care l-a avut Presedintele Statului:T.Basescu,in ascensiunea,politica,euro-parlamentara (pana la rangul de: Vice-presedinte al Parlamentului European),inclusiv prin acordarea,in regim de urgenta, conjuncturala,a uneia dintre cele mai importante medalii,de Stat:Steaua Romaniei (medalie pe care,ulterior,a incercat s-o retraga),unuia dintre cei mai periculosi adversari ai Statului Romania:Laszlo Tokes,si mai semnalam foarte recenta declaratie publica,facuta de catre euro-parlamentarul C.V.Tudor,in cadrul Parlamentului European,referitoare la:o posibila implicare a lui T.Basescu si in fraudarea,specific-agenturala,a alegerilor euro-parlamentare,din Romania,in data:25.5.2014 (vezi bibliografia anexata prezentului Apel!).

5. Tinta principala a actiunii de protest civic, prin boicotare masiva, a alegerilor electorale, ce se vor organiza in anul curent,mai are, ca scop principal, si verificarea gradului de reactie civica a Populatiei statale (incepand cu viitoarele alegeri: euro-parlamentare), in vederea unor optimizari,adecvate,a actiunilor civice urmatoare, ce vor fi organizate la celelalte alegeri electorale, programate in anul curent,precum si a verificarii posibilitatii de a provoca schimbari benefice (pe care le apreciem nu doar ca necesare,ci si ca indispensabile,la nivel societal),in scopul de a stopa actuala evolutie, dezastruasa,a Romaniei.

          Mai  apreciem evolutia,in cauza,si ca deosebit de periculoasa,precum si potential dezintegratoare statal,intr-o perspectiva viitoare,apropiata,sau daca producerea de schimbari importante,la nivel societal,nu va fi posibila, a se realiza,eficient,doar prin metode civice (avand in vedere si exemplul oferit de evolutia Statului Ucraina),precum si perspectiva nu doar posibila,ci si probabila,a declansarii unui nou razboi, international,in care sa fie implicata,fortuit,ca Stat,si Romania.

          Facem cunoscut ca,in functie de context,avem in vedere si recurgerea la metode de opozitie politica,de tip:nesupunere civica,greva fiscala,greva localitationala,districtuala,sau chiar la nivel statal,respectiv chiar:preluarea,prin forta civica,a conducerii la nivel localitational (exemplu:in orasul Timisoara),respectiv districtual (exemplu:in judetul Timis),respectiv provincial (exemplu:in Banat:Crisana),sau chiar statal (exemplu:in Bucuresti), cum,in mare parte,s-a procedat si  in cadrul Revoltei timisorene,anti-dictatoriale,declansata in data:16.12.1989,precum si in cadrul revolutiei,in care s-a transformat,revolta,in cauza,in data:20.12.1989,la Timisoara,denumita,ulterior:Revolutia Romana din Decembrie 1989 (RRD-1989).

          RRD-1989 a fost,insa, confiscata si deturnata,chiar in seara datei calendaristice in care si-a atins obiectivul principal (constand in:eliminarea de la exercitarea Puterii Supreme,in Stat,a fostului Partid Comunist Roman-PCR),prin incetarea exercitarii, abuzive,prin uzurpare de Suveranitate,de catre PCR,a Suveranitatii nationale,care apartinea,atunci,de drept, Clasei Muncitoare (numita si: Proletariat),prin: complot anti-revolutionar,organizat de catre o grupare subversiva si agenturala,afiliata unor interese,interne dar si internationale, adversare unei Romanii nationale,independente,suverane, indivizibile,de drept,dar si autentic democratic-meritocratice,la nivel societal, precum si republicane,laice,sociale si civilizate,cum,in parte,a si fost declarata,la nivel constitutional (in cadrul Articolului 1),a fi,ca Stat:Romania,in Constitutia post-revolutionara.

           Din nenorocire,Romania nu a mai ajuns sa fie,un astfel de Stat,datorita faptului ca fortele reactionare,subversive si distructive,ale vechiului regim comunist-dictatorial,n-au putut fi anihilate,sau,macar,adecvat neutralizate (in perioada, temporala,a desfasurarii,respectiv a consolidarii,la nivel societal,a RRD-1989),tocmai datorita declansarii complotului mentionat anterior,organizat de catre gruparea militara,reactionara,subversiva,masonica,agenturala si anti-revolutionara, condusa de: Victor Atanase Stanculescu,care a acaparat,in mod abuziv si subversiv conducerea Ministerului Apararii Nationale,in complicitate cu gruparea de reactionara,de tip: politic,civic,iredentist-etnic,masonic, agentural, si,mai ales,anti-revolutionar,auto-intitulata,in mod fals si deliberat mistificator (inclusiv prin inselaciune,la nivel societal):Consiliul Frontului Salvarii Nationale (C-FSN,in care nu a fost inclus (desigur nu intamplator) nici unul dintre revolutionarii,autentici, care au avut un rol determinant (asumandu-si,exclusiv voluntar si patriotic, riscuri existentiale,maxime,pana la sacrificiul,existential, personal,al lor si al familiilor lor),in organizarea si declansarea,la Timisoara,a RRD-1989).

          C-FSN a fost infiintat,condus si controlat,de fapt,inca de la inceput,de catre:Ion Iliescu,(dar care,de la data constituirii C-FSN,si pana dupa asasinarea,secreta,a Elenei Ceausescu si disparitia,suspecta,a lui Nicolae Ceausescu,inlocuit cu o:sosie (ca urmare a organizarii unei farse justitiare,care a naruit o mare parte din prestigiul meritat,de drept si de fapt,al RRD-1989),nu detinea decat functia de simplu membru al C-FSN,singurul conducator,cu rang de: vicepresedinte,fiind ales:Dumitru Mazilu (conform unei declaratii,publice,facuta de  revolutionarul autentic:Dumitru Dinca,si el tot simplu membru al C-FSN,la acea vreme).

6. Actiunea de protest civic, de boicotare,prin absenteism masiv, la votare, la care este chemata sa participe, prin acest Apel, Populatia statala a Romaniei, mai are ca obiectiv si:constientizarea,in masura posibilului, a unui numar cat mai mare de electori (componenti ai Electoratului statal al Romaniei), asupra necesitatii adoptarii, prin referendum, a unor optiuni,principale,privind optimizarea si eficientizarea legislatiei electorale, precum si justitierea,eficienta,a infractorilor,de tip politico-partidici, care au adus, in stare de dezastru societal, Romania, in perioada temporala, post-revolutionara, intre care apreciem ca trebuie avute in vedere, cu prioritate,si urmatoarele hotariri:

6.1. Revizuirea actualei Constitutii statale,inclusiv prin asocierea unui Sistem justitiar, de nivel constitutional, prin care,intre altele, sa fie definite, juridic,la nivel constitutional, infractiunile de tip: crime societale/constitutionale,asociate cu pedepse adecvate, intre care si: abuzul constitutional; uzurparea de Suveranitate nationala; inalta tradare (existenta, in prezent,numai referitor la Presedintele Statului); genocidul societal; retragerea, temporara sau definitiva, a cetateniei statale,si inlocuirea acesteia cu calitatea de: rezident statal (cu drepturi principale corespunzator diminuate, sau chiar anulate, in functie de caz).

6.2. Interdictia (temporara sau definitiva) de a mai fi angajat de catre o institutie de Stat.

6.3. Confiscarea partiala, respectiv totala (in functie de caz), a averii personale, precum si a averii dovedita a fi transferata, in mod ilicit, unor rude,sau  persoane apropiate (exemple: cazurile: "matusa Tamara"; "Nana" s.a.).

6.4. Introducerea pedepsei la detentie pe viata si,respectiv la prestare de munca silnica,in vederea recuperarii daunelor provocate,daca respectivele daune nu pot fi recuperate,pe alte cai,de la infractorii care le-au comis.

6.5. Introducerea pedepsei la detentie cu regim sever.

6.6. Reintroducerea,pe o durata limitata,temporal,a pedepsei cu moartea, prin spanzurare, ca o necesitate impusa,mai ales,de cresterea,alarmanta, a  infractionalitatii criminale,de grad inalt,la nivel societal.

6.7. Obligativitatea validarii unor hotarari,cu efecte societale deosebit de importante (adoptate de catre anumite institutii,respectiv de catre anumiti functionari,de Stat,abilitati),de catre Poporul Roman (in calitate de detinator si exercitator, exclusiv, al Suveranitatii nationale, in conformitate cu prevederile Articolului 2 din Constitutia Romaniei), prin referendum,in regim de imprescriptibilitate temporala, precum si cu consecinta ca, in cazul invalidarii unor hotarari (de tipul si importanta mentionata anterior),prin referendum, responsabilitatea juridica,pentru efectele invalidarii, sa revina institutiilor,respectiv functionarilor, care le-au adoptat,respectiv le-au pus in aplicare,si nu Statului Roman (exemple: anumite imprumuturi saucontracte, internationale si, mai ales, cele secretizate;renuntari sau nerecuperari ale unor creante catre Statul Roman; trimiteri de trupe romanesti in zone de conflict international, la care Romania nu era obligata sa participe,prin aderarea la NATO,sau la alte tratate, si inca pe cheltuiala Statului Roman - vezi cazurile: Kosovo, Afganistan, Irak s.a.), anumite diminuari ale Suveranitatii nationale, realizate prin uzurpare de Suveranitate nationala (vezi: acceptarea,de fapt,aDictatului de la Bruxelles”, in mod specific obedient, de catre V.V.Ponta,in calitate de Prim-ministru al Romaniei), precum si: declaratiile facute, de catre T.Basescu, in numele Statului Roman,dar fara a consulta, in prealabil, detinatorul Suveranitatii nationale:Poporul Roman,precum:aderenta Romaniei la optiunea de transformare a Uniunii Europene in Statele Unite ale Europei, respectiv: anuntarea ca Romania nu va spijini, militar, Republica Moldova,in cazul in care va fi atacata, respectiv ca: Romania se pronunta  pentru mentinerea integritatii teritoriale a Statului Ucraina, in conditiile in care alte State nu au procedat astfel, iar Statul Ucraina a cauzat, in timp, prin utilizarea fortei si a amenintarii cu utilizarea fortei, mai multe prejudicii, deosebit de grave, Statului Romania s.a.

6.8. Constituirea unei Comisii speciale,de ancheta,pentru verificarea legalitatii modului in care s-a realizat privatizarea Sectorului economic,de Stat,al Romaniei,cu darea in judecata,in regim de urgenta,a celor apreciati ca fiind vinovati de nerespectarea faptului ca Romania este prevazuta,la nivel constitutional, a fi un Stat social, precum si in scopul recuperarii,tot in regim de urgenta,a daunelor provocate,mai ales prin nerespectarea conditiilor impuse, la privatizarea multor intreprinderi, referitoare la rentabilizarea,obligatorie,a intreprinderilor,in cauza,precum si a pastrarii locurilor de munca.

6.9. Constituirea unei Comisii speciale,de ancheta,a nerespectarii prevederilor Articolului 47, din cadrul Constitutiei Romaniei, referitoare la obligativitatea Statului de a adopta:”masuri de dezvoltare economica si de protectie sociala,de natura sa asigure,cetatenilor, un nivel de trai decent,Articol constitutional despre care apreciem ca, in mod deliberat, nu a fost dezvoltat,printr-o legislatie aferenta,tocmai pentru a nu putea fi aplicat,efectiv.

6.10. Avand in vedere cele mentionate,la subpunctul anterior,mai apreciem ca se impune si modificarea,in mod adecvat,a legislatiei penale, in sensul ca infractorii care au comis delicte penale, si au fost condamnati, dar care au comis delictele,in cauza,tocmai datorita faptului ca institutiile abilitate nu a respectat prevederile Articolului 47, mentionat anterior, trebuie sa beneficieze de o rejudecare a proceselor, in care au fost condamnati, pentru a li se acorda circumstante atenuante, pe de o parte, iar, pe de alta parte, pentru a fi implicate,in procesele,in cauza, in calitate de inculpati institutionali, si acele institutii, respectiv functionari,de Stat, care nu au respectat,respectiv nu au aplicat prevederile articolului constitutional 47,prejudiciind,astfel, dreptul la o existenta decenta a respectivilor infractori,condamnati.ca o consecinta a neacordarii respectivului drept,si obligand institutiile vinovate la plata unor daune morale si materiale,infractorilor,in cauza.

6.11. Constituirea unei Comisii de ancheta pentru investigarea abuzurilor efectuate de catre institutiile de Stat,abilitate, in stabilirea salarizarii personalului ,din cadrul unor institutii de Stat, la un nivel neacoperitor nevoilor unei existente civilizate (exemplu: cadre didactice, personal sanitar s.a.),  respectiv la un nivel favorizant,nejustificat,corespunzator,si discriminant  fata de alte categorii de functionari de Stat (in detrimentul categoriilor defavorizate, mentionate anterior),precum si acordarea unor indemnizatii recuperatorii salariatilor dezavantajati, utilizand fonduri recuperate de la salariatii favorizati, in mod abuziv, precum si de la legislatorii si conducatorii de institutii de Stat care, in cadrul atributiilor lor, au contribuit, complicitar, la legiferarea si aplicarea unei legislatii neechitabile, in sensul mentionat anterior.

6.12. Adoptarea unor hotariri, in regim de foarte mare urgenta, in vederea refacerii Armatei populare, bazata pe prestarea serviciul militar,obligatoriu, utilizand fonduri recuperate inclusiv din judecarea si pedepsirea, corespunzatoare,a legislatorilor si respectiv conducatorilor care s-au facut vinovati de adoptarea si aplicarea unei legislatii care a avut ca efect diminuarea,drastica,si deosebit de periculoasa,potential,a capacitatii de aparare a Statului, in conditiile in care se profileaza deja escaladarea si transformarea agresiunii rusesti, asupra Statului Ucraina, intr-un razboi de nivel continental,sau chiar mondial, precum si in perspectiva in care este nu doar posibil, ci si probabil, ca anumite institutii internationale militare (exemplu NATO) sa nu-si  respecte angajamentele si obligatiile,de aparare, a Statelor membre, in mod eficient (asa cum s-a intamplat si inainte de declansarea celui de-al 2-lea razboi mondial (vezi cazul Statelor:Cehoslovacia,Austria,Polonia) precum si cum se intampla,inclusiv in prezent, cu Statele care si-au asumat, international, sarcina de a asigura sprijinul Statului Ucraina, pentru a determina,astfel,acest Stat,sa renunte la detinerea fortei militare, nucleare, de care dispunea.

6.13. Adoptarea unor hotarari de inaintare a unor propuneri de restructurare si optimizare a activitatii Uniunii Europene, intre care si :desfiintarea partidelor politice,transnationale, al caror rol s-a dovedit a fi (inclusiv pentru Romania),in mai multe cazuri, nu doar subversiv, ci si distructiv, conducand la constituirea unor grupari de interese, specific clientelare,si chiar subversive, de tip: politico-partidic,dar si de alte tipuri (exemple:etnic-iredentist,deviationist-sexual,masonic si chiar mafiot), la nivel continental.

6.14. Restructurarea invatamintului public, mai ales in scopul cresterii, determinante, a rolului educatiei si a formarii si consolidarii unei constiinte statale, de tip national,in scopul sporirii numarului de: cetateni si de: patrioti,respectiv al reducerii numarului de: mancurti,dar,mai ales, ca: liant principal, la nivel societal, in vederea consolidarii stabilitatii statale a Romaniei.

6.15. Adoptarea unei legislatii,specifice,de asanare morala,respectiv de optimizare si eficientizare a activitatii politice, prin care sa se inlocuiasca: raspunderea politica, cu: raspunderea juridica, precum si sa se introduca  lustratia politica,dar nu doar la nivel individual, ci si la nivel institutional, politico-partidic, prin care sa se interzica,temporal sau definitiv (in functie de caz) unor persoane,respectiv unor partide politice, sa mai poata candida electoral, respectiv sa mai poata exista,ca institutii politico-partidice.

6.16. Introducerea unei legislatii eficiente,in scopul: asanarii infractionale a anumitor localitati, considerate a fi:vectori localitationali, in dezvoltarea societala, civilizata, a Romaniei, prin care sa se interzica marilor rau-facatori societali, respectiv infractorilor recidivisti si periculosi, de a mai putea avea domiciliul stabil in respectivele localitati.

6.17. Transformarea institutiei Avocatul Poporului intr-o adevarata institutie de aparare a drepturilor fundamentale si principale ale locuitorilor Romaniei.

6.18. Interzicerea functionarii pe teritoriul Statului Romania a organizatiilor oculte si subversive,de tip masonic.

6.19. Interzicerea functionarii pe teritoriul Romaniei a organizatiilor oculte si subversive,de tip deviationist-sexual.

6.20. Interzicere functionarii pe teritoril Romaniei a organizatiilor oculte, subversive si represive,de tip agentural.

6.21. Interzicerea practicarii pe teritoriul Romaniei a religiilor oculte,subversive si disructive,de tip fiintial,care,prin specificul ideologiilor si practicilor lor,respectiv prin mistificare si inselaciune,transforma persoanele libere in persoane inrobite,sau aservite (exemple:”robi”,respectiv:”servi-servitori”,ai lui Dumnezeu,sau ai lui Christos-Hristos,dar fara sa cunoasca,deplin,cine sunt fiintele extra-lumesti care patroneaza religiile respective),precum si efectuarea unor cercetari stiintifice,in legatura cu ideologiile respective,precum si cu evolutia acestora,in timp,si,respectiv, cu consecintele fiintiale si societale a practicarii religiilor,in cauza.

          In final,facem precizarea ca am recurs la conceperea si difuzarea, publica, a acestui Apel, ca o solutie extrema, civica, in disperare de cauza, precum si de posibilitati de a putea determina, pe cale civica, in conditiile de oprimare societala, precum si de blocaj, deliberat, a accesului la mass-media,de Stat,cu care am fost confruntati,atunci cand am incercat sa organizam,sau sa participam la dezbateri civice,mediatizate (dar nemanipulate,in mod subversiv),sau sa realizam alte actiuni civice,de asanare morala a  tagme politico-partidice,precum si sa le mediatizam.

         Consideram actuala tagma politico-partidica,autohtona,care a acaparat Puterea Suprema,in Stat,si o mentine,respectiv o exercita,in mod abuziv si chiar infractional,din punct de vedere constitutional ,respectiv legislativ, ca fiind atat de declasata, corupta si distructiva, la nivel societal, incat nu doar ca nu merita, ci si chiar este deosebit de periculos sa mai fie lasata sa functioneze,prea mult,in continuare, apreciind ca reprezinta, de fapt, ceea ce,in semantica greceasca,se numeste a fi: kakokratie (adica: rea-conducere,in antagonism cu:aristokratia, adica:buna conducere),dar care kakocratie (in transformare semantica,specific romaneasca),apreciem ca trebuie, spre binele Romaniei, closetata,la nivel societal, si  "trasa" apa condamnarii,la oprobiu indelungat,precum si la exemplificare civica,si educationala,de durata, ca o masura dura,dar pilduitoare si necesara,in vederea prevenirii, in viitor, a posibilitatii de degradare, extrema,a gradului de civilizatie a Societatii civile romanesti,prin degradare politico-partidica.

          Am procedat astfel si pentru ca generatiile urmatoare sa nu acuze, in totalitate, generatiile actuale,de oportunism, lasitate si, mai ales,de subversivitate, ci doar pe acei rau-facatori si ticalosi,care prin viclenie,cinism si subversivitate,ne-au adus,la nivel societal,in situatia dezastruasa,in care ne aflam,de atata vreme,si din care, apreciem ca se intrezareste,deja,ca nu vom putea iesi,decat tot ca in 1989,adica printr-o revolutie sangeroasa si dureroasa,mai ales pentru cei care o vor infaptui,dar o revolutie in care sa nu mai repetam greselile,sau doar neputintele,care ne-au marcat in decembrie 1989.

        Situatia actuala,disperata,pentru  majoritatea Populatiei Romaniei, constituie o dovada a faptului ca:instalarea unor regimuri politice,dictatoriale, de tip ocult, subversiv si agentural, daca este permisa,si tolerata,mult timp, poate avea,drept consecinte,inclusiv:destramarea statala,respectiv: destructurarea populationala, consecinte care apreciem ca se prefigureaza,deja, nu doar la nivel statal,ci si continental,respectiv lumesc,prin situatia statala,disperata,in care a ajuns Ucraina,si pe care n-o dorim a se repeta si in Romania,si nici in Republica Moldova.

          Dorim ca, in istorie, existenta si manifestarea noastra,la nivel societal,sa ne fie,pe de o parte, in caz de esec,reprosata doar ca o incapacitate,scuzabila,in anumita masura,datorita faptului ca,totusi,s-au declansat mai multe actiuni civice (inclusiv de catre GCT),avand ca obiectiv asanarea morala si profesionala a tagmei politico-partidice,cu care,din nenorocire,ne-am procopsit, dar care actiuni au ramas,tot din nenorocire, nefinalizate,in mod eficient,datorita subversiunii,opresiunii si chiar represiunii (in destul de multe cazuri),specifice Statului agentural,de tip politienesc, care a fost instalat,in mod abuziv si chiar dictatorial,in Romania,mai ales prin implementarea asa zisei:”noua ordine mondiala”,mai ales cu complicitatea, reactionara si distructiva,a unor ”cozi de topor”,autohtone.

          Pe de alta parte,insa,apreciem ca  nu vom putea fi acuzati de lipsa de initiativa,de demnitate,precum si de curaj,in a organiza si declansa,in functie de posibilitati,actiuni civice si,la nevoie, chiar politice, acest scop,cum este si actiunea pe care o declansam prin prezentul Apel.

          A incerca si a nu reusi ,constituie un esec scuzabil, dar a nu incerca ,si,mai ales,a complicita cu oprimatorii societali,constituie o degradare omeneasca, condamnabila,dar nu a intregii Populatii statale,ci doar acelor care s-au complacut a se posta,nemotivat,intr-o asemenea situatie,in special,dar si a clasei intelectuale,in general, care apreciem ca are datoria nu doar sa-si constientizeze, ci si sa-si onoreze misiunea societala,fundamentala,de a constitui: avangarda principala, populationala,in apararea Statului,precum si a Populatiei statale.

                                                                  Conducator

                                             al Grupului Constitutional ''Timisoara''

                                                                  Lorin Fortuna

              fost, in calitate de presedinte-fondator al Frontului Democratic Roman, organizator si conducator principal al Revolutiei Romane din decembrie 1989

 

 

          Bibliografie recomandata

A. Lucrari redactate, publicate si difuzate de catre Grupul Constitutional Timisoara, prin intermediul website-ului: Misiunea Astrala Romania-Inteleapta, la adresa web: www.lorin-fortuna.ro

 

A.1. Sectiunea Publicatii, rubrica Forum Constitutional Cetatenesc

·         Apel pentru constituirea Forumului Constitutional Cetatenesc din Romania

  • Proiectul Constitutional "Timisoara" (Constitutia de la Timisoara): http://lorin-fortuna.ro/reviste/forum_constitutional/revizuire1.pdf
  • Anomaliile actualei Constitutii statale a Romaniei: http://lorin-fortuna.ro/reviste/forum_constitutional/analiza_constitutie_01.pdf
  • Propuneri de revizuire a Constitutiei Romaniei (14.10.2012) 

·         Program principial de reformare a Constitutiei Romaniei

·         Declaratie cu privire la Proiectul de modificare a Constitutiei Romaniei, realizat de catre Comisia pentru revizuirea Constitutiei, din cadrul Parlamentului Romaniei (24.02.2014)  

·        Cu privire la inițiativele de revizuire a Constituției României, realizate de către anumite organizații civice, din cadrul Societății Civile Române (06.06.2013)

·        In legatura cu anumite propuneri de revizuire, referitoare la simbolurile heraldice, statale: drapelul si stema Romaniei, adoptate de catre Comisia pentru revizuirea Constitutiei, din cadrul Parlamentului Romaniei, precum si cu semnificatia ezoterica a anumitor calamitati naturale, produse, recent, in Europa si in Romania (10.06.2013)   

A.2. Sectiunea Publicatii, rubrica Editorial

A.3. Sectiunea Organizatii:

Partidul National din Romania

            Asociatia Victoria

·         Proiect de program politic pentru scoaterea Romaniei din situatia de criza grava societala in care se afla (25.09.2010)

·         Program de asanare morala si spirituala a organizatiilor de revolutionari (31.01.2001) 

·         Declaratie de intentii privind infiintarea Partidului National Democrat din Romania

·         Comunicat cu privire la necesitatea interzicerii,oficiale,a practicarii,in Statul Romania,a religiilor subversive si distructive, fiintial,prin inrobire-fiintiala,respectiv prin aservire fiintiala,realizate prin practica specific-religioasa,impusa aderentilor respectivelor religii (21.3.2014)

          Miscarea Civica Mihai Eminescu

            Grupul Constitutional "Timisoara"

·         Apel catre Poporul Roman (01.09.2012)

·         Comunicat referitor la marsurile pro-monarhice din data de 5 aprilie 2014 (4.4.2014)

·         Declaratie de constatare a situatiei statale in care se afla, in prezent, Romania (10.09.2012)

·         Plan de actiune in vederea recuperarii suveranitatii nationale, in favoarea Poporului Roman (11.09.2012)

·          Cu privire la alegerile parlamentare din 09.12.2012 (31.10.2012)  -  Raspuns din partea Guvernului (noiembrie 2012)  -  Raspuns din partea Ministerului Administratiei si Internelor (noiembrie 2012)

·         Cu privire la necesitatea, stringenta, a infiintarii unui Institut de cercetari civilizational-virtuale - varianta revazuta si adaugita (16.12.2012)

·         Declaratie cu privire la diminuarea pana la anihilare si chiar panaƒ la pervertire si batjocorire a idealurilor Revolut›iei Romane din decembrie 1989 (01.06.2013)  

·           Declaratie cu privire la situatia din Ucraina (03.03.2014)  

·         Declaratie cu privire la pericolul destramarii statale a Romaniei, ca urmare a organizarii unui complot politico-partidic, uzurpator de Suveranitate nationala si inalt-tradator, de catre Guvernul actual al Romaniei, condus de catre "prim-sinistrul" Victor Viorel Ponta (10.03.2014)  

·         Manifest civic (28.02.2014) 

·         Instiintare catre Electoratul romanesc (13.04.2014)

B. Bibliografie referitoare la degradarea tagmei politico-partidice din Romania

  • http://www.evz.ro/ponta-anunta-oficial-schimbarea-politicii-externe-a-romaniei-spre-china-si-rusia-1076604.html
  • http://www.realitatea.net/crin-antonescu-mesaj-catre-victor-ponta-ai-sa-l-regre-i-pe-basescu_1428475.html
  • http://www.evz.ro/premierului-ii-este-frica-de-putin.html
  • http://www.hotnews.ro/stiri-ultima_ora-17147986-serbare-campeneasca-organizata-localnici-din-pungesti-cateva-sute-metri-sonda-chevron.htm
  • http://www.mediafax.ro/politic/borbely-romania-are-probleme-legate-de-aplicarea-cartei-limbilor-regionale-sua-se-uita-atent-12566422
  • http://www.mediafax.ro/politic/antonescu-am-spus-ca-ponta-o-sa-l-regrete-pe-basescu-pentru-ca-nu-fac-pact-cu-banditii-12545006
  • http://jurnalul.ro/stiri/observator/basescu-ataca-si-biserica-ortodoxa-si-insinueaza-ca-preotii-s-au-implicat-politic-dar-intr-o-directie-care-nu-i-convine-667342.html
  • http://www.evz.ro/antonescu-la-klaus-iohannis-in-birou-nu-venea-duicu-sa-bata-cu-pumnul-in-masa.html
  • http://www.tion.ro/ludovic-orban-la-timisoara-ponta-este-mai-rau-decat-nastase-si-basescu-la-un-loc/1412216
  • http://www.evz.ro/victor-ponta-marioneta-perfecta-a-smecherilor-din-politica.html
  • http://www.ziare.com/bucuresti/stiri-actualitate/traian-basescu-ponta-este-prototipul-unui-politician-captiv-oligarhilor-pentru-ca-el-nu-traieste-din-guvernare-ci-din-imagine-video-4689649
  • http://www.evz.ro/isarescu-romania-va-achita-aproape-integral-imprumutul-de-la-fmi-in-2014-mai-ramane-un-mizilic-pentru-2015.html
  • http://inpolitics.ro/ponta-dupa-21-decembrie-tandemul-basescu-udrea-va-fi-la-procuratura-in-cazul-nana_1870062.html
  • http://www.agerpres.ro/politica/2014/05/06/basescu-ponta-a-fost-intotdeauna-un-aparator-al-baronilor-si-un-dusman-al-justitiei-21-30-23

C. Bibliografie cu privire la alegerile electorale din anul 2014

  • http://www.b1.ro/stiri/politica/bbc-rezultatele-alegerilor-parlamentare-din-romania-ar-putea-induce-o-noua-instabilitate-politica-44511.html
  • http://www.hotnews.ro/stiri-politic-17172637-alegeri-parlamentare-partiale-bucuresti-13-candidati-pentru-doua-mandate-senator.htm
  • http://www.b1.ro/stiri/politica/traian-basescu-iohannis-ar-fi-o-figura-mai-proaspata-daca-s-ar-retrage-antonescu-din-cursa-prezidentiala-81975.html
  • http://www.mediafax.ro/politic/ponta-la-lansarea-eurocandidatilor-daca-credeti-ca-trebuie-sa-fiu-candidat-la-presedintie-voi-fi-decidem-dupa-25-mai-12531375
  • http://www.realitatea.net/liberalii-se-asteapta-la-fraude-masive-la-alegerile-europarlamentare_1432065.html
  • http://www.mondonews.ro/vadim-tudor-scenariu-incredibil-pentru-alegerile-europarlamentare/
  • http://adevarul.ro/international/europa/viitorul-presedinte-comisiei-europene-numit-spatele-usilor-inchiseh-1_53677b0c0d133766a8600b49/index.html
  • http://www.b1.ro/stiri/politica/crin-antonescu-vrea-alian-a-anti-psd-sa-facem-ce-putem-pentru-ca-psd-ul-sa-nu-puna-mana-i-pe-pre-edin-ia-romaniei-81753.html
  • http://www.evz.ro/caftan-pentru-ponta-cum-transforma-portul-romanesc-o-sluga-in-presedinte-.html

D. Bibliografie referitoare la agresiunea rusa asupra Ucrainei

  • http://adevarul.ro/international/rusia/rusia-sufera-urma-primei-runde-sanctiuni-economice-1_53591f500d133766a80e9937/index.html
  • http://www.mediafax.ro/politic/basescu-asistam-la-apropierea-dintre-nato-si-ue-in-fata-unei-primejdii-comune-rusia-12539232
  • http://adevarul.ro/international/statele-unite/obama-sanctiunile-economice-putin-noua-rusie-1_535f83510d133766a831c779/index.html
  • http://www.capital.ro/ce-au-raspuns-specialistii-la-intrebarea-incepe-al-treilea-razboi-mondial.html
  • http://stareanatiunii.com/incep-pregatirile-de-razboi-recrutarea-obligatorie.html
  • http://www.gandul.info/international/situatia-se-complica-in-regiune-am-decis-incorporarea-obligatorie-in-serviciul-militar-12567542
  • http://www.economica.net/insurectie-prorusa-in-est-ucraina-reintroduce-serviciul-militar-obligatoriu_78939.html
  • http://www.mondonews.ro/ucraina-kiev-ul-aduce-mercenari-din-polonia-si-tarile-baltice/ http://www.realitatea.net/presedintele-traian-basescu-declaratii-de-presa-la-ora-15-00-live-text-si-video_1432439.html
  • http://adevarul.ro/international/rusia/9-mai-2014-moment-psihologic-dur-confruntarea-nu-doar-propagandistica-moscova-kiev-1_53668c350d133766a85aa964/index.html
  • http://www.mediafax.ro/externe/rusia-a-trimis-zeci-de-avioane-militare-in-crimeea-12580284
  • http://adevarul.ro/international/europa/adevarul-live-corespondenta-slaviansk-aproape-ucraina-razboi-civil-1_53675d890d133766a85f1e8a/index.html
  • http://adevarul.ro/international/europa/interviu-vitaly-locuitor-slaviansk-mai-mor-ucrainean-decat-cizma-altei-tari-1_53675b110d133766a85f07ac/index.html
  • http://adevarul.ro/international/europa/video-kievul-reluat-operatiunea-antiterorista-slaviansk-In-odessa-situatia-ramane-periculoasa-1_536768f90d133766a85f6fdc/index.html
  • http://www.mediafax.ro/externe/avertismentul-moscovei-criza-ucraineana-ameninta-pacea-in-europa-in-lipsa-unui-raspuns-adecvat-12585470
  • http://lavaslui.ro/catalin-harnagea-rusia-doreste-un-singur-partener-de-discutie-sua/
  • http://www.obiectiv.info/emisarul-lui-ban-ki-moon-a-sosit-la-moscova-dupa-ce-onu-s-a-oferit-sa-medieze-in-criza-ucraineana_41124.html
  • http://adevarul.ro/moldova/politica/surse-diplomatice-minsk-rusia-invada-ucraina-mijlocul-luni-mai-1_5368993c0d133766a8665939/index.html
  • http://www.agerpres.ro/externe/2014/05/05/criza-ucraineana-manevre-militare-in-estonia-cele-mai-mari-din-istoria-postsovietica-a-tarii-11-14-35

E. Bibliografie referitoare la posibila emigrare, in masa, a populatiei de etnie jidoveasca (pseudo-evreiasca) din Ucraina in alte State, posibil vecine Romaniei

  • http://www.agerpres.ro/externe/2014/05/06/ambasadorul-dan-ben-eliezer-subliniaza-relatia-speciala-dintre-israel-si-romania-cu-ocazia-zilei-independentei-israelului-13-31-03
  • http://www.hotnews.ro/stiri-international-17171917-comunitatea-evreiasca-din-odesa-calcul-plecarea-republica-moldova-daca-violentele-intensifica.htm
  • http://adevarul.ro/international/europa/evreii-odessa-pregatesc-evacuare-urgenta-1_53674fa60d133766a85eb11d/index.html
  • http://www.mediafax.ro/externe/abbas-afirma-ca-noul-guvern-palestinian-va-respinge-violenta-si-terorismul-si-va-recunoaste-statul-israelian-12532758

F. Bibliografie referitoare la agresiunea iredentist-hungariana, respectiv iredentist-rusa, asupra Romaniei

  • http://activenews.ro/laszlo-tokes-ramane-fara-steaua-romaniei-dupa-ce-cerut-ungariei-protectorat-pentru-transilvania_187355.html
  • http://www.romania-actualitati.ro/laszlo-tokes-candidat-al-fidesz-pentru-europarlamentare-60241
  • http://activenews.ro/mircea-diaconu-cand-tokes-intrat-pe-cu-voturi-de-la-slatina-si-giurgiu-sa-nu-mi-spuneti-ca-fost-independent_1834940.html
  • http://www.libertatea.ro/detalii/articol/romania-inamicul-presei-din-rusia-490611.html
  • http://www.gandul.info/interviurile-gandul/a-cui-este-transilvania-istoricul-lucian-boia-explica-la-interviurile-gandul-pasajele-sensibile-din-ultima-lui-carte-12558563
  • http://www.evz.ro/mobilizare-traian-basescu-proceduri-standard-nato.html
  • http://www.mediafax.ro/social/mapn-infirma-categoric-existenta-unui-proces-de-mobilizare-a-rezervistilor-sau-recrutare-a-tinerilor-12573583
  • http://adevarul.ro/international/europa/adevarul-live-ora-1100-planul-putin-ucraina-ajunge-rusiau-1_53634e410d133766a8492b5f/index.html
  • http://www.evz.ro/atac-dur-asupra-romaniei-venit-din-rusia-romania-nu-rezista-mai-mult-de-30-de-minute-intr-un-razboi-raspunsul-mapn.html
  • http://www.mediafax.ro/politic/basescu-romania-nu-are-planificata-apararea-republicii-moldova-prin-mijloace-militare-e-un-stat-neutru-12580722
  • http://adevarul.ro/news/politica/conflict-granite-batemin-razboiul-romano-roman-1_5364a9d80d133766a8509817/index.html
  • http://www.bogdandiaconu.ro/udmr-ameninta-romania-si-europa-cu-repetarea-scenariului-ucrainei-in-transilvania/
  • http://www.bogdandiaconu.ro/cum-pot-romanii-scapa-de-extremistii-de-la-udmr/
  • http://www.indexstiri.ro/era-bun-serviciul-militar-obligatoriu-armata-romana-poate-intra-acum-in-intregime-pe-un-stadion-dezbatere.html
  • http://www.revista22.ro/mica-antologie-a-patriotismului-amart-41184.html


share - facebook    share - twitter
Nu sunt comentarii.
EUROSILVER ARAD
Arhiva Video - Baricada TV
Program Baricada TV
  ORA PROGRAM - MIERCURI
  05:00 Documentar
  06:00 Sufulcă-ţi zilele
  06:30 Naşul
  09:00 Ghilea Show
  10:00 Pâine şi Circ
  11:00 Pe Baricadă
  12:00 Ghilea Show
  14:00 Deşteptarea României
  16:00 Conferinţa de presă
  17:00 Retro Zone cu Alexandru Chiriţă
  19:00 Vinovaţii fără vină cu Daniel Julean
  20:00 Pâine şi Circ cu Adrian Creţa
  21:00 Ghilea Show cu Sorin Ghilea
ACUMA LA TV 22:00 Naşul cu Radu Moraru
  01:00 Ghilea Show
  02:00 Pâine şi Circ
  03:00 Retro Zone
  05:00 Vitralii
COZACONE
HOROSCOP
Berbec Taur Gemeni Rac
Leu Fecioara Balanta Scorpion
Sagetator Capricorn Varsator Pesti
Înţeleptarea României
Înţeleptarea României
Ghilea Show
Ghilea Show
PARTENERI
ARQ.RO - Stiri, Arad, Politica, Sport, Timp Liber ...
AMOSNEWS - Agentie independenta de presa