Ziar Baricada
Baricada - Twitter
Baricada - Facebook
Baricada - Yahoo Messenger
CHAT - Baricada TV
 
Vineri, 26 Aprilie, 2024
Baricada TV
Ziarul Baricada
Baricada FM
DETALII STIRE:

Lorin Fortuna : Cu privire la scrisoarea deschisă a lui Dan Puric către CNA

Categorie stire INCENDIAR | Autor stire Alecu | Data publicare Vineri, 11 Iulie, 2014 | Nr. accesari stire 1525 ori | Comentarii stire 2 comentarii

Lorin Fortuna : Cu privire la scrisoarea deschisă a lui Dan Puric către CNA

     Din cate cunosc: Dan Puric,pe linga ca este un actor si antreprenor teatral,foarte cunoscut, este si:crestin-ortodox, fervent,precum si membru al unei organizatii specific masonice,de orientare crestina-ortodoxa,din Romania,respectiv si al unei alte organizatii masonice, laice, din care face parte si Patriarhul Bisericii Ortodoxe Romane (BOR):Daniel.

            Dan Puric a adresat,recent,o scisoare deschisa Laurei Georgescu-presedinta a Consiliului National al Audiovizualului,motivata de faptul ca aceasta,in calitatea,oficiala,pe care o detine, dar si de:"simpatizanta",auto-declarata, a actualului Guvern al Romaniei,a amendat un post de televiziune (B1),datorita faptului ca,in cadrul unei emisiuni (realizata si difuzata,de acest post),Dan Puric a adus mai multe acuzatii actualei categorii politico-partidice care guverneaza Romania,intre care si aceea ca: respectiva categorie ar constitui,de fapt,o:"sleahta de mafioti" (a se vedea,in anexa,continutul scrisorii,in cauza).

2. Comparatie intre evolutiile societale ale lui:Dan Ilie Ciobotea,

respectiv a lui:Dan Puric

 

            Din cate mai cunosc,cu sprijinul determinant al organizatii masonice, mentionata anterior, Dan Ilie Ciobotea a promovat, intr-un timp record,de la "functia" de membru al unui Grup de Reflectie "profitabila" (in functie de imprejurari!),pina la functia de: Patriarh (denumit:Daniel),in ierarhia bisericeasca crestina-ortodoxa,romaneasca (BOR),autocefala (recomandam a se afla,cu ajutorul Retelei Internet,opinia parlamentarului:Madalin Voicu, referitoare la:Patriarhul Daniel,in special,precum:si la ierarhii crestini-ortodoxi cu care s-a inconjurat,de cand a devenit Patriarh al BOR,in general).

            In calitatea mentionata anterior,si Dan Puric a beneficiat,intr-un mod similar,dar desigur nu si identic celui in care a beneficiat Dan Ilie Ciobotea,de sponsorizari importante,pentru a se deplasa prin tara,in turnee,cu piese in care i se asigura un rol special,precum si pentru a tine conferinte, in sali importante,cu chirie scumpa,precum si cu o multime de afise,de dimensiuni respectabile, care impinzeau centrele marilor orase, in care conferentia.

            A fost si un rasfatat la invitarea de a participa la diverse emisiuni de televiziune,pe posturi cu audienta nationala, si a fost sprijinit pentru a i se tipari carti,care au fost difuzate in lansari special organizate,precum si in publicarea de articole dedicate,difuzate prin anumite publicatii,respectiv prin anumite bloguri,din cadrul Retelei Internet.

            Pentru cunoscatorii fenomenului in cauza,Dan Puric era si,probabil, mai este avut in vedere pentru a fi pregatit, in mod specific ocultat si chiar "acoperit"- agentural, de a fi lansat,la momentul potrivit, in vederea ocuparii,sau doar a candidarii la ocuparea unor functii deosebit de importante (probabil chiar cea de:Presedinte al Statului), pentru a beneficia de multimea votantilor de tip" imbisericiti" si bigotizati crestin-ortodox,sau este avut in vedere doar pe post de:candidat la o asemenea functie (adica de:"iepure electoral"), menit sa-si transfere,corespunzator, voturile,cu publicitatea adecvata,unui alt candidat, mai bine plasat,sau mai puternic implementat,la nivel ocult si subversiv,in jocul electoral de-a pseudo-democratia.

            Faptul ca a ajuns beneficiarul principal al salii fostului Ansamblu artistic:Rapsodia Romana,de importanta nationala (ansamblu care,insa,a fost desfiintat,post-revolutionar),spune multe unui analist avizat in profitologia,precum si in subversiunea,specific masonice, exercitata la nivel societal.

            Trebuie sa se stie ca,din cate cunosc,intr-un alt context,aceeasi organizatie,oculta si subversiva l-a mai propulsat si pe actualul Patriarh,pregatindu-i,din timp,vacantarea functiilor ierarhice prin care trebuia sa treaca (dar nu ca: "gisca prin apa"!,asa cum s-a intimplat,de fapt, in cazul sau),si,mai ales,prin urgentarea vacantarii postului de Patriarh,de o maniera total "neortodoxa",in care anti-statatorului (precursorului) sau:Teoctist Arapasu, i s-a urgentat "trecerea la cele vesnice",prin "iscusinta" profesionala,specific nedeontologica, a unui "profesor-doctor" de la Spitalul Fundeni,specialist inclusiv in decese,nu doar suspecte,ci si oculte.

            Exemplul evolutiei BOR,sub pastorirea Patriarhului Daniel (a se vedea si indemnul: "Pasteti oile mele!",de pe stema/sigla BOR),de la BOR,la "BOR-SRL-Special,inclusiv in sensul ca BOR,din cate cunosc,nu plateste impozite),motiveaza si explica prezenta,intr-un cadru evanghelistic,a episodului rasturnarii tarabelor zarafilor,amplasate intr-un lacas de cult,unde nu le era locul,ca o masura ce trebuie aplicata,periodic,clericilor,dar si ierarhilor,prea hrapareti,din cadrul: religiei hristice,initiale, raspindita,la indicatia expresa a lui Saul din Tars (alias:falsul apostol Pavel-vezi,utilizind Reteaua Internet,cartea:"Fauritorul de mituri-Pavel si nascocirea Crestinismului",autor:Hyam Maccoby,precum si cartea:"Dosarele Isus-Dezvaluirea celei mai mari mistificari din istorie",autor:Michael Baigent!),in afara Palestinei,precum si fundamentata pe Evanghelii concepute si scrise in limba greaca,in contextul in care, personalitatea palestiniana:Jeshua-Isus a fost,ca origine etnica:evreu esenian si vorbea limba aramaica (a se consulta,in acest sens si cartea:"Istoria evangheliilor",autor:Michel Quesnel,Editura Enciclopedica,1996 !).

            Din aceeasi organizatie mai fac parte,din cate cunosc:actualul Mitropolit al Ardealului:Laurentiu Streza (numit,inainte:Liviu Streza si aflat,ca fost familist si tata de copii, intr-o situatie nespecifica,din punct de vedere canonic,pentru a fi numit ca inalt ierarh al BOR, si,mai ales:Mitropolit), precum si politrucul: Sorin Frunzaverde,in calitate de:"nas" politico-masonic (care l-a "nasit",corespunzator,si pe actualul Patriarh),precum si alti prelati,respectiv si alti politruci,oculti,subversivi si obedienti (insa nu si la fel de notorii oportunisti,comparativ cu cei mentionati),din Romania.

3. Mesaj din partea unei Ierarhii Extra-lumesti Abilitate (Ier-ExtLum-Abil) destinat aderentilor religiei crestine-ortodoxe,din Romania,si dorit a fi transmis,cu prioritate, prin intermediul lui Dan Puric

            Urmarind,in timp,evolutia existentiala a lui Dan Puric,am,totusi,impresia ca,probabil intr-un moment de "zapaceala duhovniceasca",dar si "actoriceasca",a avut neinspiratia de a cadea prada tentatiei de a se amesteca,ocazional,organizational, cu "matragune masonice",precum griul cu neghina,optiune pe care,deja,probabil c-a ajuns s-o regrete.

            De aceea,nu pentru a-i dedica acest inceput de pamflet politic,m-am decis sa ma adresez, public, lui Dan Puric,ci in cu totul alt scop si anume pentru a-i semnala, in calitate de initiat in:Existentialism (mod de cunoastere denumit,in timp,precum si in functie de context si: Ezoterism;Magism;Kabalism s.a),ca,pe filiera de comunicare, specific telepatica (numita in limba engleza:"chanelling"),de care dispun (comunicare de care am fost informat ca dispune si el,dar conectat la alta sursa),mi s-a comunicat ca Dan Puric,alaturi de alti cativa comunicatori crestini-ortodoxi,au fost selectati,in Romania (dar pe o filiera de coordonare existentiala,precum si de comunicare,aferenta lor ,care este diferita,comparativ cu cea prin care este coordonata evolutia mea existentiala,respectiv comunicarea telepatica de care dispun),pentru:"a da de veste" (mai devreme decat alti comunicatori),in cadrul mediului societal caracteristic crestin-ortodox,ca,in calitate de Conducator-Suprem (Cond-Sup),dar nu al Romaniei (cum solemn "anunta" Dan Puric,in scrisoarea sa deschisa,adica:"Un Duh nou cuprinde tara",aflat,probabil,in nedeplina cunostinta de subiect),ci al Lumii in care suntem integrati existential,si nu un nou:Duh,ci un:nou Spirit,deoarece face parte din categoria fiintiala, individuala,superioara,extra-lumeasca,a Spiritelor (ca: FIS-ExtLum),si nu din categoria FIS-ExtLum a Duhurilor, care este o categorie specifica,referitoare exclusiv la religiile de tip hristic.

            Trebuie sa se stie,insa,ca aceasta :"O,ce veste minunata!",a fost previzionata, in timp.de catre mai multi previzionari cunoscuti:Nostradamus;Serafim din Sarov;EdwardCayce; Sundar Sing;Vanghelia Pandeva (cunoscuta si cu prenumele- diminutivizat: Vanga),si,mai ales:Gupta- Swami,ca fiind in legatura,specific coordonatoare-existential,dar numai cu "Romania-Inteleapta" (considerata ca:FCS-al carei fost:Spirit "tutelar",din cate am fost informat,prin comunicarea telepatica de care dispun,a fost numit,recent, in functia de Cond-Sup al LPM-6, in care suntem integrati existential.

            Mai trebuie sa se stie si ca,intre alte obiective urmarite a se indeplini,pentru a se indeplini acest deziderat, multi dintre camarazii mei de combatanta,sau doar de colaborare, existentialista,au luptat si inca lupta,din greu, deseori cu disperare,si deseori chiar pina la jertfa de sine,in sens fiintial,respectiv in sens civilizational,specific existentialist,incepind de la pregatirea,la Timisoara,a declansarii: Revolutiei Romane din decembrie 1989 (RRD-1989),pina in prezent,precum si (in masura posibilului) atit timp cat vamai fi nevoie.

4. Rolul fundamental, nu doar la nivel societal, ci, mai ales, la nivel existentialist, al Revolutiei Romane din decembrie 1989 (RRD-1989)

            Deoarece am constatat ca,referitor la RRD-1989,ca mai toti "revolutionarii" neautentici, Dan Puric are o opinie eronata si denigratoare,precum ca:revolutia,in cauza,a fost infaptuita mai ales de catre tineri (mai mult sau mai putin manipulati,dupa cum opineaza in scrisoarea sa,deschisa,mentionata anterior,),nu si din maturi,cred ca trebuie sa afle (mai bine mai tirziu,decat niciodata !) ca maturii au fost,insa,de fapt,cei care au pregatit,au declansat si au condus,mai ales la/si de la/ Timisoara,revolutia in cauza.

            De aceea am introdus in aceasta lucrare si un paragraf,dedicat RRD-1989,precumsi evenimentelor care au urmat,asa cum le-am "trait pe viu",sau le-am vazut eu,la televizor,si nu cum le-am auzit de la altii,mai mult sau mai putin bine intentionati si indreptatiti a le comenta,public,sau chiar a le consemna in scris.

            Trebuie sa se stie,pina la proba contrarie, ca,in opinia mea,RRD-1989,a fost declansata in data:20.12.1989, si condusa in/din Timisoara,nu doar pina la victorie,consemnata in data:22.12.1989,ora 12 si 12 minute (marcata de:fuga fostului dictator,cu helicopterul,de pe acoperisul cladirii in care a fost,atunci,in capitala,sediul Comitetului Central al Partidului Comunist Roman (CC-PCR-ca partid-politic,unic admis,pentru conducerea Statului),dar si pina la ora ora 22 si 48 minute,cand s-a anuntat,din Studioul 1 al Televiziunii Romane, constituirea,in capitala,a asa numitului: Consiliu al Frontului Salvarii Nationale (C-FSN), fara a se sti,insa,atunci,ca aceasta organizatie era,de fapt:uzurpatoare de legitimitate revolutionara,in detrimentul Frontului Democratic Roman (FDR),organizatie politica,de tip;Front,infiintata in data 20.12,1989,ora 13 si 14 minute,care si-a asumat pregatirea, declansarea si conducerea RRD-1989,elaborind si dind publicitatii:Proclamatia Frontului Democratic Roman (adevarata Proclamatie,de drept,a RRD-1989,citita si difuzata,public,in varianta scrisa,in dimineata datei: 21.12.1989,in prezenta a aproximativ 100.000 participanti,din balconul principal al Teatrului National si al Operei Romane,din Timisoara,precum si in varianta tiparita,in 4 limbi,si difuzata,ca manifest,cu titlul generic:"A cazut tirania!"),in data:22.12,1989,la putina vreme dupa anunntarea fugii dictatorului Nicolae Ceausescu.

            Trebuie sa se stie,insa,ca revendicarile continute in Proclamatia FDR au fost enuntate verbal,prin solicitari fundamentale,respectiv principale,inca de la inceput,in data:20.12.1989, imediat dupa declansarea RRD-1989, si propuse ca fundament principal, revendicativ, pentru inceperea negocierilor cu PCR,care detinea,in exclusivitate,Puterea Suprema in Stat,pe cale pasnica,sau,in caz de refuz,din partea PCR (cum s-a si intimplat),ca fundament ideatic pentru continuarea,pina la victorie,sau pina la infringere (in functie de caz) a RRD-1989.

            Declansarea RRD-1989 se considera,in prezent,ca a fost marcata prin: proclamarea orasului Timisoara ca:Oras Liber (adica eliberat de guvernarea,specific totalitara,exercitata de catre PCR,condus,totalitar,de dictatorul Nicolae Ceausescu),proclamarea ,in cauza,fiind pronuntata,in numele FDR,de catre presedintele fondator,ales,al Frontului Democratic Roman:Lorin Fortuna,care a ramas si singurul presedinte care a condus FDR,pina la auto-desfiintarea FDR (realizata intr-un context societal foarte defavorabil,in care exista si chiar se manifesta pericolul ca FDR sa fie preluat,in mod subversiv,si transformat in altceva decat fusese, probabil chiar intr-un opus al FDR-initial,asa cum s-a procedat cu FSN).

            Cei interesati sa cunoasca care a fost contributia FDR la infaptuirea RRD-1989 (comparativ cu rolul FSN !) pot consulta,in cadrul Retelei Internet,cartea:"Rolul Frontului Democratic Roman in cadrul Revolutiei Romane din decembrie 1989",coordonator:Lorin Fortua,Editura Artpress, editia 2, 2011.

5. Confiscarea paternitatii Revolutiei Romane din decembrie 1989 (RRD-1989), falsificarea si mistificarea acestui evenimen fundamental,din istoria Romaniei,de catre asa-numitul: Consiliu al Frontului Salvarii Nationale,coordonat de catre Ion Iliescu, cu complicitatea unei grupari contra-revolutionare,subversive si agenturale,precum si criminale,la nivel societal,din cadrul Ministerului Apararii Nationale, initiata si condusa de catre criminalul genocidal:Victor Atanase Stanculescu

 

            Optiunea de auto-desfiintare a FDR a fost anuntata,public,printr-un anunt,intitulat: "Comunicat din partea unui grup de membri fondatori ai FDR",care a fost publicat in data:08.02.1990, in ziarul: Renasterea banateana.

            Optiunea de auto-desfiintare a FDR a fost adoptata de catre un grup de initiativa, coordonat de Lorin Fortuna,intr-o stuatie tensionata,la nivel societal,in care impostura revolutionara a C-FSN fusese deja evidentiata,dar FSN isi consolidase puterea,la nivel statal,cu sprijinul unei grupari criminale,la nivel societal,din cadrul conducerii,de atunci,a Ministerului Apararii Nationale,grupare condusa de catre Victor Atanase Stanculescu,precum si cu sprijinul unei grupari oculte,subversive si contra-revolutionare,alcatuita din fosti membri marcanti ai PCR,agenti de spionaj ai unor importante State,ostile si chiar dusmane Romaniei,care doreau sa profite de situatia post-revolutionara, confuza, din tara,pentru a dezmembra Rominia (vezi:agresiunile anti-statale,etnic-iredentiste,dar si agentural-imperialiste,respectiv agentural-securiste si agentural-masonice, organizate dupa victoria RRD-1989:dintre care prima a fost declansata chiar in seara datei:22.12.1989,la ora 18 si 30 minute,si a fost numita,in necunostinta de cauza:"atacul teroristilor".

            Actiunea subversiva,mentionata anterior,a oferit prilejul unor reprezentanti ai Guvernelor SUA,respectiv Frantei,sa "invite",respectiv sa incite la comiterea de interventii militare in Romania,iar Statele vecine Romaniei:Hungaria,respeciv Iugoslavia,respectiv Bulgaria,dar, mai ales URSS,prin Ucraina si Republica Socialista Moldoveneasca, au profitat de deschiderea granitelor,efectuata in noaptea datei:22.12.1989 (sub motivatia de a se putea primi ajutoare externe,sub forma de medicamente,singe si pansamente,devenite necesare ca urmare a declansarii agresiunii respective), pentru a infiltra si agenti.

            Urmatoarele actiuni au avut loc in dupa amiaza datei:12.01.1990 (declarata,oficial:Zi de doliu national pentru comemorarea victimelor RRD-1989),in Bucuresti,dar si in Timisoara,in cadrul carora o grupare de interese militare,condusa,de Nicolae Militaru (care a avut,apoi, ca reactie,dar si revansa, dirijate,declansarea actiunii de protest,din partea unei grupari de ofiteri,numita:Comitetul de Actiune pentru Democratizarea Armatei-CADA), careia i s-a asociat,se pare, si Dumitru Mazilu, actiune prin care s-a incercat sa se preia,in capitala precum si in Timisoara,de la gruparea C-FSN, conducerea Statului (in capitala),respectivconducerea judetului Timis, de la FDR (la Timisoara).

            Trebuie precizat ca,la Timisoara, conducerea Garnizoanei militare,a fost preluata de catre generalul:Gheorghe Popescu (proaspat reactivat, din rezerva,si avansat,din colonel,in general,de catre Nicolae Militaru),care a exercitat presiuni asupra lui Lorin Fortuna, pentru a demisiona (cu complicitatea redactiei,de atunci,a fostului ziar oficial,judetean,al PCR:Drapelul Rosu, rebotezat: Renasterea banateana),context in care Lorin Fortuna si-a oferit demisia,care a fost acceptata,ulteriorapoi,de Consiliul Judetean al FSN-Timis,la intrunirea urmatoare a respectivului organ de conducere.

            Urmatoarea actiune de acaparare a Puterii,de Stat, s-a produs numai in Timisoara, precum si in judetul Timis,cu ocazia fortarii organizarii unor alegeri anticipate,in perioada:27-29 ianuarie (de catre aceeasi conducere a Garnizoanei Timisoara),cu complicitatea aceleiasi redactii a ziarului Renasterea banateana,unde a avut sediul o comisie electorala,auto-constituita,si auto-declarata:"independenta",dar "garnisita",din belsug,cu agenti,sub acoperire,ai fostului regim totalitar,comisie care a fost impusa,in detrimentul organelor de conducere,oficiale,care au fost de acord cu organizarea alegerilor,in cauza,dar care au fost blocate,in intentia lor,de generalul Gheorghe Popescu,transformat,cu sprijinul ministrului Apararii,si a celui de Interne (din Guvernul lui Petre Roman), in guvernator,de fapt, al Timisoarei.

            A mai colaborat cu factorii subversivi,mentionati anterior ,si redactia unei noi publicatii,intitulata: "Timisoara",in care s-au grupat,post-revolutionar,dar cu veleitati revolutionare,un numar de colaboratori,mai smecheri,ai unor alte publicatii timisorene: Forum studentesc (cu un fost redactor sef-adjunct,pe probleme de propaganda politica: George Serban,deosebit de"activ" in a elimina reprezentantii FDR,din structurile de conducere locale,respectiv judetene),respectiv:Orizont,grupari care, insa,in timp,n-au dovedit ca au consistenta necesara,esuind,pina la urma,inclusiv prin infiltrari agenturale,adecvate,in propaganda monarhista, precum si in oportunism clientelar,politico-partidic,respectiv masonic.

            Prin aceasta actiune apreciez ca s-a urmarit,in principal, eliminarea membrilor FDR din organele de Stat,de conducere, la nivel local,respectiv la nivel judetean,si infiltrarea organelor,in cauza,la un nivel determinant,de decizie,cu agenti acoperiti ai fostei Securitati;precum si cu agenti acoperiti ai Armatei,ai Militiei, si ai Directiei de Informatii Externe.

            Semnificativa pentru a evidentia calitatea alegerilor respective,precum si a scopuuil pentru care au fost organizate,a fost interdictia de a candida,la respectivele alegeri,impusa reprezentantilor FDR si,mai ales,conducatorilor FDR (intre care si Lorin Fortuna).

            Dupa farsa judiciara regizata in data:25.12.1989, pentru a-l judeca si elimina,pe Nicolae Ceausescu,fara a-i da posibilitatea unui proces oficial,in care sa poata face declaratii publice,urmata de "executia" trucata (din cate am aflat,in legatura cu impuscarea lui Nicolae Ceausescu,trucaj evidentiat si prin modul in care a fost falsificata inregistrarea TV a executiei),respectiv dupa infiintarea UDMR,in aceeasi data,din dispozitia-"ordin" a lui Ion Iliescu,care,insa,nu avea nici o functie de conducere,in cadrul C-FSN,atunci cand a semnat "ordinele" respective (singura functie de conducere fiind detinuta de Dumitru Mazilu: Vicepresedinte),a mai urmat:in data:07.01.1990, scoaterea (abolirea),din Codul Penal,a pedepsei cu moartea.

6. Declansarea confruntarii politico-partidice pentru acapararea Puterii Supreme,de Stat, in Romania,dupa victoria RRD-1989

            A urmat,apoi:reinfiintarea asa ziselor:partide istorice,intr-un mod abuziv,dupa incheierea RRD-1989 (actiune care,in prezent,apreciez ca isi evidentiaza,din plin,precum si in mod grotesc,specificul politico-partidic),si: contestarea hotaririi FSN de a candida,ca partid politic,la viitoarele alegeri (dupa ce anuntase,oficial,in data:03.01.1990,ca nu este si nu va fi un partid politic).

            Au urmat,apoi,actiuni de protest violente intre sustinatorii partidelor "istorice" si sustinatorii FSN,incheiate cu organizarea Mineriadei 1,in data:29.01.1990,respectiv cu organizarea de tratative intre FSN si partidele istorice,soldate cu constituirea Consiliului Provizoriu de Uniune Nationala (CPUN) pentru o impartire mai "echitabila" a "ciolanului parlamentar-provizoriu"),dupa care au urmat alte actiuni de protest,impotriva FSN,soldate cu realizarea Mineriadei 2,in data:19.02.1990.

            A mai urmat actiunea deosebit de periculoasa ,violenta ,subversiva si etnic-iredentista, urmarind dezmembrarea statala a Romaniei,la Targu Mures,in perioada:15-20.03.1990,care a deschis sirul actiunillor iredentiste hungariene,care continua si in prezent,si probabil vor mai continua,daca la conducerea Romaniei vor mai fi tolerate sa se manifeste, specific distructiv-statal:"uniuni etnic-politico-partidice",pe de o parte,respectiv vor fi admisi sa conduca conducatori corupti,dar si inalt-tradatori,si chiar agenti,sub acoperire,ai unor State ostile si chiar dusmanoase Romaniei.

            S-au desfasurat,apoi:alegerile generale din 20.05.1990,urmate de alte proteste,ale partidelor "istorice", impotriva FSN,si,mai ales:fenomenul protestatar intitulat,popular:"Piata Universitatii",Mineriada 3,s.a.,care au determinat inlocuirea Guvernului Roman cu Guvernul Stolojan s.a.m.d.

7. Interpretarea si corelarea,existentialista,a evenimentelor societale care s-au produs,in Romania,incepind cu RRD-1989,cu specificul unui Stat inrobit fiintial (ca:fiinta colectiva superioara-FCS), pe cale religioasa

            Am enumerat aceasta lunga lista de actiuni distructive,la nivel statal,pentru ca macar cei initiati in Existentialism sa inteleaga cu ce dificultati existententiale ajung sa se confrunte (in functie si de caz) Statele care sunt inrobite fiintial-colectiv,datorita faptului ca trebuie sa suporte presiunea existentiala,malefica,a faptului ca majoritatea Populatiei Statale este alcatuita din:"robi religiosi", situatie statala,catastrofala,cu consecinte ingrozitoare pentru Populatia libera,conlocuitoare cu Populatia inrobita religios si,mai ales, cu Populatia "inbisericita"de BOR.

            Tot aceasta este si cauza pentru care multe FIS libere au preferat si prefera,inconstient, sa emigreze,iar judetele si localitatile cu Populatie majoritar,sau in mare parte "imbisericita" sunt si cele ““abonate",mai frecvent la "gazduirea"intemperiilor,aparent naturale,precum si a altor tipuri de nenorociri.

            Mai adaugam,la cele expuse anterior,chiar daca pare incredibil, pentru cei neinitiati,ca: asa cum in Lumea in care existam,anumite State platesc,sau impun altor State,prin intermediul unor conducatori corupti si inalt-tradatori (cum,din nenorocire, este si cazul Romaniei) sa accepte,depozitarea,pe teritoriul lor,a unor containere cu deseuri radioactive,sau cu alte deseuri toxice si nedegradabile,cu consecinte deosebit de grave asupra Populatiei,in mod similar,la nivel extra-lumesc,anumite Civilizatii,care au reprezentanti de tip:mutanti civilizationali si inrobiti religios,in cadrul Lumii in care existam,exporta "deseuri" de tip existentialist,adica: rau existential, la nivel de FIS,respectiv la nivel de FCS,in cadrul Lumii in care existam,eliberand.astfel,de rau existential,FIS,respectiv FCS,din alte Lumi, care platesc, in acest scop,acelor FCS care se ocupa cu asemenea tranzactii.

            Astfel,trebuie sa se stie ca fondurile obtinute prin transferarea raului existential unor FIS,respectiv unor FCS (precum Romania,in calitate de: "roaba",de tip:FCS-Stat),ajung,de fapt (in fn functie de caz) in posesia unor FIS precum:Satan;Bafomed;Hristos;Luciferos;Teros s.a.,sau in posesia unor alte FCS, din cadrul unor Civilizatii extra-planetare.

            Pe de alta parte,dar tot in acelasi context, mai trebuie sa se stie si ca:neindeplinirea,la termenele stabilite,a unor conditionari impuse,prin specificul evolutiv-existential,unor Civilizatii,cum,din nenorocire,este si cazul Civilizatiei careia ii apartin,intitulata:Civilizatia- virtuala-Omenida-Individuala-Neagresionala la nivel civilizational-virtual-Alba- Informationala (Civ-vir-Omenid-Indiv-NeAgrCiv-vir-Alb-Infor),componenta a Gruparii de Civ-Vir-Omenid-Indiv-NeAgrCiv-vir (Gr-Civ-vir-Omenid-Indiv-NeAgrCiv-vir),atrage asupra FIS,respectiv asupra FCS,integrate in cadrul Civ-vir,respectiv in cadrul Gr-Civ-vir, mentionate anterior,aplicarea unor sanctiuni existentiale,constind tot in:rau existential.

            Mai trebuie sa se afle ca batjocorirea impusa sau realizata,chiar inconstient,asupra unor valori fiintiale,respectiv evenimentiale,respectiv ideologic,artistice s.a.,sunt sanctionate,de catre Ierarhii Extra-Lumesti Abilitate (Ier-ExtLum-Abil),tot in acest mod,iar ca exemple de asemenea valori evidentiem,pentru Statul Romania:Razboiul de Independenta;Primul Razboi Mondial;RRD-1989,ca evenimente,respectiv:Nicolae Balcescu;Constantil Daniel Rosenthal; Alexandru Ioan Cuza;Mihai Eminescu;Ion Antonescu;Corneliu Zelea Codreanu;Nicolae Labis;Marin Preda,ca FIS,respectiv:Ideologia politica democratica,meritocratica,la nivel statal si/sau societal;Ideologia Cetatenismului;Ideologia Patriotismului;Ideologia Poporalismului;Ideologia Nationalismului,Ideologia Salvatorismului (Mantuitorismului) existentialist,ca ideologii, respectiv: balada Miorita;poezia Imparat si proletar,autor:Mihai Eminescu;tabloul 1907,autor:Octav Bancila,fostul monument dedicat Rascoalei din 1907,amplasat in Craiova (distrus,insa,de un fost primar:Antonie Solomon,in prezent intemnitat); monumentul:Evadarea din Zodiac,autor:Alexandru Ghildus,din Piata Revolutiei,din Bucuresti (pe care actualul primar-general:Sorin Oprescu,a vrut sa-l distruga,dar nu a primit aprobare de la Ministerul Culturii),ca creatii s.a.

            Tot in acest context (desi ar parea,probabil ,cel putin ciudat ,pentru multi),exemplific cele mentionate anterior si cu propriul meu caz,mentionind ca pentru a putea "plati" costul transmiterii acestor informatii,precum si a altor informatii,ca de exemplu cele referitoare la modelul de cunoastere existentialista,de tip:informatic (despre care trebuie sa se stie ca este cu mult mai avantajos,la cunoasterea si intelegerea Existentialismului,decat modelul de tip:fizic,pentru a intelege cum functioneaza Lumea virtuala,respectiv Civilizatia virtuala,in care evoluam existential ca :fiinte individuale superioare-FIS,de tip:virtual (si,mai ales,in calitate de:inainte-mergator-informational,integrat existential,in FCS-Statul Romania),am acceptat sa ma supun,ca si multi dintre combatantii si colaboratorii eistentialisti,cu care am colaborat,unor constringeri existentiale deosebit de dure si de riscante,din punct de vedere existential,timp de peste 23 ani,anul in curs fiind al 24-lea.

            Iar includerea acestui fond informational in cadrul unui comentariu,la un articol,referitor la Dan Puric,poate parea ,inclusiv lui Dan Puric, un simptom de maladie psihica,dar doresc sa se stie,insa,ca atit persoana,cat si articolul,cat si modul de redactare (fara diacritice),nu le-am ales eu,ci mi-au fost impuse de progrmatorul meu existential,pentru a reduce "costul" acestui transfer de informatii,considerate,la nivelul extra-lumesc adecvat,ca fiind,in majoritate, de valoare fundamentala,respectiv principala,precum si de alte niveluri, inferioare celor mentionate.

            Informatiile, in cauza, fac parte din fondul informational numit,la nivel popular: "Apocalipsa" (Revelatia-in traducere,din limba greaca) si sunt menite a contribui la revelarea "adevaratei" noastre existente (in masura posibilului,de a o cunoaste,in Lumea in care existam),de catre cei care vor avea sansa sa le cunoasca si sa le utilizeze pentru a-si optimiza evolutia existentiala,inainte de a fi prea tirziu,adica inainte de declansarea evenimentului fundamental al Erei Nr,9 (si totodata ultima),a Lumii Planetare Medii Nr.6 (si totodata ultima),numit:Stopare,temporara,a evolutiei existentiale a Lumii in care existam,dupa care,in perioada de stopare,din cate am fost informat,se va realiza selectia acelor: FIS,respectiv:FIMedii (FIM),respectiv:FIInferioare (FII),precum si a acelor fiinte colective (FC) alcatuite din FIS (FC-FIS),respectiv,in mod similar, si a acelor:FC-FIS,respectiv si a acelor:FC-FIM;respectiv si a acelor:FC-Fii,care vor mai exista,dupa incetarea starii de stopare si repornire,in stare de evolutie existentiala,a Lumii, in cauza,pentru a mai evolua existential inca aproximativ:970 ani,in asa numita,popular:"Era de Aur, dar in conditiile in care si Lumii respective i se vor realiza anumite transformari (previzionate in ideologia populara specifica a evenimentului,in cauza,cunoscut sub denumirea populara,dar improprie:"Apocalipsa",prin sintagma:Cer nou si Pamint nou").

            Mai trebuie sa se stie ca: realizarea unor actiuni asupra unor obiective evolutiv existentiale,apreciate,la nivel extra-lumesc,ca deosebit de importante,sau doar importante,din punct de vedere existentialist,trebuie investigate,onorate si recompensate, sau,dimpotriva,trebuie condamnate si pedepsite,in mod corespunzator (in functie de caz),daca se doresc a fi obtinute anumite avantaje,sau sa se evite aplicarea unor sanctiuni (tot in functie de caz),la nivel ocietal.

            Revenind la RRD-1989,in contextul expus anterior,pentru a evidentia,si din punct de vedere existentialist,importanta acordata, la nivel extra-lumesc,acestui eveniment,facem cunoscut ca in perioada desfasurarii RRD 1989,la Timisoara,desi era vreme de iarna,in timpul mitingului maraton,care a durat pina in noaptea de 22.12,1989,vremea a fost ca de primavara,iar participantii la RRD-1989 au perceput acest fenomen meteorologic ca pe o minune,produsa pentru a sprijini infaptuirea RRD-1989,raspunzind cu scandari periodice ale sintagmei:"Exista Dumnezeu !".

            De exemplu,mai ales in actuala situatie,disperata,in care se afla Romania,in prezent, datorita numeroaselor abuzuri comise in conducerea,respectiv in administrarea Statului,de catre conducatori,respectiv de catre administratiori rau-facatori,la nivel societal,pentru a evita aplicarea de sanctiuni existentiale,respectiv chiar pentru obtinerea de recompense existentiale (in functie de caz),trebuie organizate si declansate actiuni de protest,adecvate,dar (in functie de caz) si de contestare a Puterii,de Stat,rezultate din alegeri manipulate prin inselaciune,respectiv prin frauda,la nivel societal,in legatura cu adevaratul rol al FSN in uzurparea (confiscare;furt) Puterii de Stat,in data de 22,12,1989,noaptea.

            Intr-un mod similar trebuie procedat si referitor la organizarea Mineriadelor,precum si referitor la pervertirea,pina la anihilare si batjocorire, a RRD-1989, cu contributia determinanta a tagmei de politruci care au acaparat,in mod samavolnic,prin uzurpare de Suveranitate nationala,conducerea Statului,in dauna majoritatii Populatiei statale (care detine,in mod exclusiv,de drept,Suveranitatea nationala,dar pe care n-o poate exercita,de fapt).

            "Bomboana de pe coliva" Statului de drept,care ar fi trebuit sa fie Romania,dar nu este,apreciez ca a fost oferita/impusa de catre actualul Prim-Sinistru,care a acceptat,in mod las si slugarnic,specific obedient:"Dictatul de la Bruxeles",impus Romaniei,de mafia politico-partidica,deviationist-sexuala,imperialista,masonica si mafiota, care a acaparat si vrea sa mentina,cat mai mult,conducerea Uniunii Europene (UE).

            Mai trebuie sa se stie ca: printre revolutionarii autentici care au infaptuit RRD-1989 au fost "implementati " un mare numar de agenti,dintre care,apoi,destul de multi s-au infiltrat,in mod "acoperit",si printre revolutionarii recunoscuti,oficial,ca autentici,pentru a putea beneficia,pe de o parte,in mod nemeritat,de avantajele oferite, meritocratic, revolutionarilor autentici,iar,pe de alta parte,pentru a-i compromite pe acestia,cu prezenta lor,specifica,in manifestari,si a oferi,astfel,conducatorilor Statului (nu doar nedemni,ci si rau-facatori,jefuitori si inalt-tradatori,precum si refulati si incitati de propria lor nimicnicie si ticalosie),motive ca sa suspende indemnizatia reparatorie, oferita revolutionarilor autentici,in loc sa "deratizeze" impostorii,in cauza,cu forta administativa si justitiara,de care dispun.

8. Importanta definirii si referirii,publice,din punct de vedere istoric,la perioada temporala, post-revolutioonare,din Romania,ca reprezentind :Perioada Ticalosiei de tip:Politico-Partidic, Etnic-Iredentist,Subversiv-Religios,Deviationist Sexual,precum si Distructiv Masonic,Mafiot si Imperialist,prin impunerea implementarii,in regim de urgenta,a politicii ocult si imperialist-distructiva,la nivel Statal,numita,in mod batjocoritor:Noua Ordine Mondiala",cu complicitatea unor mari rau-facatori,transformati in criminali,la nivel societal.

            In acest context,trebuie semnalat,ca:in timp ce batjocoreau idealurile RRD-1989,pina la anularea si pervertirea acestora (intentionind chiar sa scoata referinta la RRD-1989,din Constitutia Romaniei), precum si pe infaptuitorii autentici,remarcati prin merite deosebite,ai RRD-1989 (inclusiv prin anularea indemnizatiilor meritocratice,conferite prin lege),noii conducatori,rau-facatori,ai Romaniei,au avut grija sa protejeze fosti tortionari ai regimului totalitar (eliminat de la exercitarea Puterii in Stat,tocmai de catre RRD-1989),inclusiv prin a le oferi pensii si indemnizatii mai mari ca revolutionarilor autentici,remarcati prin merite deosebite (vezi cazurile notorii:Alexandru Nicolschi;Nicolae Plesita; Alexandru Visinescu;Ion Ficioru s.a.).

            Datorita celor expuse anterior,in cadrul acestei lucrari,precum si celor care vor mai fi expuse, in continuare,in aceasta lucrare,apreciez ca perioada temporala,post-revolutionara,din Romania poate si trebuie sa fie definita,oficial,inclusiv la nivel istoric,ca :"Perioada istorica a marilor ticalosii politico-partidice",in care s-au afirmat, plenar,direct sau indirect,progenituri pe care le apreciez ca fiind (in functie de caz):smechere,viclene,cinice,perfide,sadice,sau chiar:monstruase, la nivel societal,

            Tot din contextul informational expus anterior,mai rezulta ca ,in Romania,mafia politico-partidica care a acaparat,in mod samavolnic (mai ales prin uzurpare de Suveranitate nationala si inalta coruptie, practicata chiar prin modul subversiv de conducere,respectiv de guvernare a Statului,precum si prin modul abuziv de legiferare ),Puterea Suprema,in Stat,si doreste s-o exercite cat mai mult si mai eficient,in folosul respectivei mafii,precum si a clientelei sale specifice,a reusit,practic,sa "revolutioneze" practicarea coruptiei si s-o "optimizeze”",pina la performanta de a delapida,anual:80% din fondurile publice,in conformitate cu declaratiile, publice,ale lui Viorel Catarama (mentionate anterior),care,corelate cu declaratiile,publice,ale lui Ilie Serbanescu (recomandam a se consulta,in cadrul Retelei Internet,seria de articoleavind ca autor pe Ilie Serbanescu cu privire la "performantizarea" practicarii coruptiei,la nivel societal,in Romania,in care,intre altele,autorul se intreaba,retoric,in publicatia Jurnalul National din 10.04.2013:"unde se evapora jumatate din PIB ?"), semnalind,astfel,faptul ca:intr-un singur an, fraudarea fondurilor publice,in Romania,a crescut cu aproximativ 30%.

            Chiar daca estimarile efectuate nu sunt,in totalitate corecte,se poate considera ca nu pot fi nici in totalitate false,concluzie care previzioneaza ca:in cativa ani,Statul Romania va intra in faliment administrativ,daca situatia dezastruasa, existenta,nu va fi urgent stopata,sau determinant diminuata,prin reformare radicala,cu alti conducatori,respectiv cu alte partide-politice,la conducerea statala,respectiv la guvernarea statala.

            Apreciind ca: o evolutie revolutiva a coruptiei,la nivel statal,nu poate fi stopata si contracarata, eficient,decat printr-o evolutie revolutiva a combaterii coruptiei,am conceput acest paragraf al lucrarii,pentru ca:sa stie factorii inalt-corupti,din Romania,la ce se pot astepta de la factorii "inalt-justitiari",preocupati de combaterea urgenta,dar si eficienta a inaltei coruptii.

            Considerindu-ma un factor preocupat,precum si implicat in realizarea inaltei-justitieri a inaltei coruptii,din Romania (in calitate de:garant individual al apararii si promovarii idealurilor RRD-1989,cum m-am auto-declarat,impreuna cu alti protestatari,in cadrul demonstratiilor de protest civic,declansate la Timisoara,in vara anului 2011,sub lozinca:"Timisoara-avangarda civica a Romaniei !",care s-au soldat,in final,cu demiterea Guvernului Emil Boc, urmata, apoi,de demiterea Guvernului Mihai Razvan Ungureanu,am conceput,pentru viitorul apropiat, un program de actiuni civice, respectiv politice,in vederea eliminarii,pe cale legala,a mafiei politico-partidice implicata in acapararea,detinerea si exercitarea,abuziva, a Puterii Supreme,de Stat,in Romania.

            Apreciez ca aceasta mafie este nu doar infiltrata,ci si adinc inradacinata in categoria populationala,politico-partidica,care s-a aflat la guvernarea Romaniei,in perioada temporala de dupa infaptuirea RRD-1989,si pe care o consider ca fiind principala vinovata,impreuna cu clientala aferenta,de dezastrul societal in care a fost adusa,in mod deliberat,Romania,la comanda imperialist-masonica,impusa prin obedienta specifica "cozilor de topor" autohtone,in scopul implementarii,in regim de urgenta,in Romania,a planului imperialist,de tip ocult,subversiv si extrem de distructiv,la nivel societal si statal,intitulat:"Noua Ordine Mondiala".

9. Program de actiuni pentru recuperarea Suveranitatii Nationale de la uzurpatorii si rau-facatorii politico-partidici care au confiscat-o,in mod samavolnic,in scopul retrocedarii Suveranitati,in cauza,Poporului Roman,indreptatit,constitutional,s-o detina,in mod exclusiv,si s-o exercite,conform vointei sale,asa cum s-a procedat si prin infaptuirea RRD-1989

9.1. Constituirea unei Aliante Consultative de Organizatii civice,autentice,alcatuite din acele organizatii civice care sunt inregistrate,oficial,ca persoane juridice,precum si din acele Grupari civice,autentice,care s-au remarcat,pina in prezent,prin actiuni civice,semnificative,in scopul apararii si promovarii Statului Romania,asa cum este prevazut a fi in Constitutia actuala a Romaniei,adica:national,suveran si independent,unitar si indivizibil,republican,de drept,democratic si social.

9.2. Constituirea unui partid politic care sa actioneze,specific politic,pentru apararea si consolidarea Statului Romania,in tipologia statala mentionata anterior,la care sa se mai adauge,prin revizuire constitutionala,urmatoarele prevederi constitutionale:

a.-Statul Romania sa fie si Stat laic,cu precizarile constitutionale aferente;

b.-Statul Romania sa fie si Stat civilizat,cu precizarile constitutionale aferente;

c.-Suveranitatea nationala sa fie exercitata in urmatoarea ordine prioritara:

c.1.-prin referendum;

c.2.-prin organele sale reprezentative,constituite prin alegeri libere,periodice si

corecte;

si nu invers,asa cum se prevede,in prezent,in cadrul Articolului 2,aliniatul 1;

d.-Parlamentul Romaniei sa fie format dintr-o singura Camera parlamentara,

alcatuita din 300 parlamentari,cum a hotarit Poporul Roman,prin referendum,

in anul 2011;

e.-Cele 2 aliniate,componente ale Articolul 5,referitor la Cetatenie sa fie revizuite,

urmind a avea urmatoarea componenta:

(1) Cetatenia romana se dobindeste prin nastere,din parinti care detin

cetatenia romana,si se acorda in conditiile prevazute de legea organica

aferenta Cetateniei romane;

(2) Cetatenia romana se pierde prin incalcarea,deliberata,a prevederilor

Constitutiei Romaniei,si se retrage in conditiile prevazute de legea

organica,aferenta Cetateniei romane;

f.-Introducerea conceptului de:Stat democratic-meritocratic,la nivel statal si

societal,prin inlocuirea,in cadrul Articolului 1,aliniatul 3,a

cuvintului: democratic,cu expresia:democratic-meritocratic,la nivel statal si

societal,in conditiile prevazute de legea organica aferenta Statului democratic-

meritocratic,la nivel statal si societal;

g) Introducerea conceptului de: vot meritocratic la nivel statal si societal,aferent Statului democratic-meritocratic,la nivel statal si societal,prin revizuirea Articolului 36,referitor la Dreptul de vot,in sensul ca se mai adauga,la cele 2 aliniate existente,inca 2 aliniate,cu urmatoarele prevederi:

(3) Unui cetatean cu drept de vot care absenteaza,nemotivat,la un scrutin electoral,sau la un referendum,de un anumit nivel, i se interzice dreptul de vot,in conformitate cu prevederile legii organice electorale,respectiv referendare,laurmatorul scrutin electoral, respectiv referendum,de acelasi nivel;

(4) Cetatenii cu merite deosebite,la nivel statal si/sau societal beneficiaza, meritocratic,de dreptul la vot multiplu,in conformitate cu prevederile legii organice electorale,respectiv referendare;

h) Adaugarea la rolul de garant al suprematiei Constitutiei,acordat Curtii Constitutionale (prevazut in cadrul Articolului 142,aliniatul 1) si rolul de garant al respectarii Constitutiei;

i) Inlocuirea alegerii indirecte ,respectiv a numirii (in functie de caz) a Presedintelui Parlamentului,Presedintelui Curtii Constitutionale,Presedintelui Consiliului Superior al Magistraturii,Presedintelui Academiei,Avocatului Poporului,cu alegerea directa,in cadrul alegerilor electorale,la nivel statal ;

j) Renuntarea la conceptele de autonomie acordate Bancii Nationale,Regiilor Autonome,Universitatilor de Stat si subordonarea acestora Guvernului.

k) Alegerea membrilor componenti ai Curtii Constitutionale,respectiv ai Consiliului Superior al Magistraturii,in cadrul alegerilor electorale statale;

l) Inlocuirea raspunderii politice cu raspunderea specific legislativa:

m) Reintroducerea pedepsei cu moartea;

n) Renuntarea la interdictia de infiintare a unor Instante speciale,pentru judecarea unor cauze juridice speciale;

o) Introducerea conditiei ca principalii conducatori ai Statului sa fie reprezentantnai Etniei Principale-fondatoare statal;

p) Separarea legislativului de executiv in cadrul Parlamentului,a Consiliilor Judetene si a Consiliilor Locale

q) Realizarea alegerilor locale,respectiv judetene,la nivel de conducere,pe echipe de conducere,adica:Primar+viceprimari (la nivel local,respectiv:Primar judetean+viceprimari judeteni (la nivel judetean),precum si Presedinte+vicepresedinti (la nivel de Consiliu Local,respectiv la nivel de Consiliu Judetean).

r)Asocierea la Constitutia statala a unui Sistem de Justitiere,de nivel constitutional,care sa includa o Instanta,de nivel constitutional,precum si un Cod de proceduri de judecata,de nivel constitutional,si un Cod de infractiuni specific comstitutionale;

s) Renuntarea la acordarea de imunitati pe durata exercitarii mandatului reprezentantilor alesi;

t) Introducerea cvorumului minim (51%),specific Statelor democratice, pentru validarea alegerilor

u) Eliminarea monopolului,de fapt,al partidelor politice la desemnarea candidatilor la alegeri,astfel incat sa beneficieze de egalitate de sanse electorale,egale ,si candidatii propusi si sustinuti de organizatii ,sau aliante de organizatii civice,profesionale,sau de alt tip,precum si candidatii independenti;

v) Selectarea,de catre Institutia Electoratului ,a candidatilor la alegeri pe baze meritocratice,urmind a fi admisi sa candideze numai candidati care au pregatirea si experienta necesara ocuparii functiei pentru care candideaza,precum si care au merite la nivel statal si/sau societal, dovedite prin fapte si realizari corespunzatoare;

w) Reformarea legislativa a modului de functionare a institutiilor de tip:mass-media pentru a anula influenta oculta si subversiva,specific clientelara,care se exercita asupra respectivelor institutii,precum si pentru a desfiinta manipularea mediatica pe care o practica, asupra Populatiei statale;

x) Introducerea inprescriptibilitatii temporale a crimelor comise la nivel statal,respectiv la nivel societal,in cadrul Statului Romania,de la constituirea sa,in data:24.01.1859 si pina in prezent,precum si a comiterii unor mari nedreptati,respectiv mari denigrari unor personalitati (de tip:FCS,respecti FIS,adica personalitati colective,respectiv individuale) si justitierea acestor grave infractiuni,ramase nejustitiate,inclusiv "post-mortem",de catre o Instanta speciala,din cadrul Curtii Constitutionale,prevazuta cu Coduri aferente,de Infractiuni,respectiv de Proceduri de Judecata;

y) Infiintarea,de urgenta, a unui Institut,de Stat,pentru cercetari,dar si pentru aparare existentialista (ezoterica) a Romaniei,in situatia in care Romania a ajuns sa devina o tinta,aproape permanenta,a agresiunilor existentialiste, comise impotriva sa,nu doar ca Stat,ci,mai ales,ca:Stat-Inainte mergator (in varianta:"Romania-Inteleapta"),in cadrul Erei Lumesti Nr.9 (si totodata ultima !) a Lumii Planetare Medii (Fizice) Nr.6 (si totodata ultima LumPlMed,de acest tip) a Planetei care a fost numita,la implementarea sa ,in evolutie existentiala specifica:Planeta Tera,dar care,in prezent,se numeste: Planeta Nr.4,din cadrul Zodiacului in care este implementata pentru evolutie existentiala,specific planetara.

z) Transformarea institutiei:Directia Nationala Anticoruptie in Instanta speciala de justitiere a inaltei coruptii (dotata cu Cod de Infractiuni,respectiv cu Cod de Proceduri de judecta,speciale),cu filiale judetene,in scopul inculparii,judecarii si pedepsirii marilor corupti care au jefuit Romania si recuperarii (in masura posibilului) a imenselor fonduri delapidate de mafiotii politico-partidici,impreuna cu clientela lor specifica.

9.3. Infiintarea unui partid politic al victimelor prejudiciate prin conducerea, respectiv prin guvernarea mafiota a Romaniei,care sa constituie forta politico-partidica necesara impunerii efectuarii unei epurari,respectiv justitieri radicale si performante a categoriei politico-partidice,din Romania,precum si a recuperarii (in masura posibilului) a fondurilor publice delapidate.

9.4. Initierea unei actiuni continentale de asanare morala si profesionala a Uniunii Europene (UE),inclusiv prin infiintarea unei institutii similare DNA,dar la nivelul UE (exemplu:Directia Europeana Anticoruptie),care sa actioneze atit pentru asanarea morala si profesionala,cat si pentru justitierea,performanta, mafiei politico-partidice,din cadrul UE,precum si pentru recuperarea (in masura posibilului) a fondurilor publice delapidate,ale UE,precum si a mitei solicitate de catre anumiti functionari europeni,inalt-corupti (pentru aderare,respectiv pentru acordarea unor drepturi,sau pentru favorizarea unor State), si restituirea acestora (sau,in functie de caz,acordarea unor daune cuvenite),Statelor victime (intre care si Romania).

9.5. Initierea unei actiuni continentale de revenire a UE la statutul de Uniune Federativa Continentala de State Suverane si Independente,asa cum au dorit s-o infiinteze personalitatile fondatoare initiale (si nu de:Uniune a Statelor Europene,dupa modelul SUA,asa cum doresc anumiti conducatori actuali ai UE,in scopul de a subordona UE intereselor clientelare specifice unei mafii politico-partidice continentale,interesata a implementa asa numita:"Noua Ordine Mondiala",ca politica oculta,subversiva si deosebit de distructiva,la nivel statal si societal.

9.6. Initierea unei actiuni,in cadrul UE, pentru constituirea unei forte militare,comune, a UE,care sa inlocuiasca NATO,ca forta militara,precum si desfiintarea asa ziselor partide politice europene, care saboteaza,prin prezenta si modul lor ocult,subveriv si specific clientelar, de activitate, suveranitatea si independenta Statelor componente ale UE.

9.7. Initierea unei actiuni nationale de constientizare a faptului ca reprezentantii alesi electoral trebuie sa se situeze,in cazul manifestarii unor divergente de interese legitime,pe pozitia de a acorda prioritate respectivelor interese,in ordinea:interese legitime ale UE;respectiv:interese legitime ale Statului a caror reprezentanti,in cadrul UE,sunt,respectiv:interese legitime ale majoritatii Populatiei circumscriptiei electorale in care au candidat si au fost alesi,respectiv ale majoritatii membrilor organizatiei care i-au propus si sustinut pentru a deveni candidati electorali,si apoi:reprezentanti alesi electoral.

9.8. Initierea unei actiuni nationale de interzicere a existentei si functionarii,in Romania,a unor organizatii care,prin activitatea lor specifica,contravin si incalca, deliberat, ordinea de drept constitutional existenta,si care este aparata si promovata,in Romania,prin Constitutia in vigoare (exemple:organizatii etnic-iredentiste;institutii religioase care practica religii cu efecte distructive, la nivel fiintial,pentru aderentii si,mai ales,pentru practicantii religiilor respective (cum este cazul religiilor care isi boteaza aderentii in calitate de:robi, respectiv de: servi-servitori ai unor FIS extra-lumesti,denumite,generic,la nivel popular:"Dumnezeu",cuvint provenit,de fapt,din sintagma:"Domnul Zeu) s.a.

9.9. Initierea unei actiuni pentru completarea Constitutiei Romaniei cu Legi organice speciale,de interpretare si aplicare a unor concepte constitutionale,definite prea sucint, la nivel constitutional,pentru a putea fi aplicate in mod optim (exemple:Legea Statului national;Legea Statului suveran:Legea Statului suveran si independent;Legea Statului unitar si indivizibil;Legea Statului republican:Legea Statului de drept;Legea Statului democratic;Legea Statului social; Legea venitului mediu garantat pentru un trai decent;Legea democratiei constitutionale s.a.).

9.10. Refacerea sectorului economic de Stat,planificat,la un nivel acoperitor pentru mentinerea si consolidarea Statului social (adica:socialist,care trebuie sa fie Romania,conform Constitutiei,si nu capitalist,cum a ajuns sa fie,in mod samavolnic,neconstitutional),pentru care propun:60% sector economic de Stat,respectiv:40% sector economic privat,precum si refacerea,in aceleasi proportii,a sistemului comercial de Stat (adica de:piata planificata),comparativ cu sistemul comercial privat (adica de piata libera).

10. Lista cu persoane apreciate ca,prin faptele lor,comise la nivel statal,respectiv la nivel societal,pot fi considerate ca:Mari Rau-facatori,sau doar ca:Importanti Rau-facatori ai Romaniei, si care,in consecinta,trebuie sa fie tratati cu prioritate in actiunea de justitiere a categoriei populationale de:Rau-facatori,la nivel statal,respectiv de:Rau facatori,la nivel national,in Romania,in perioada temporala post-revolutionara RRD-1989,utilizind ca pedepse inclusiv pedeapsa cu moartea,respectiv confiscarea totala,sau partiala (in functie de caz) a averii

            Lista, in cauza, reflecta aprecierea autorului acestei lucrari si a fost alcatuita (in masura posibilului,adica a informatiilor avute la dispozitie) in ordinea temporala in care componentii respectivei liste s-au "remarcat" in calitate de:Mari Rau-facatori,respectiv de:Importanti Rau-facatori,la nivel statal,respectiv si/sau la nivel societal:

            Gheorghe Diaconescu;Victor Atanase Stanculescu;Ion Iliescu;Nicolae Militaru;Silviu Brucan;Petre Roman; Sergiu Nicolaescu;Gelu Voican Voiculescu;Mihai Lupoi;Teodor Brates;Mihai Chitac;Dan Voiculescu;Mugurel Isarescu;Virgil Magureanu;Ioan Talpes;Teodor Stolojan;Adrian Severin;Doru Ioan Taracila;Victor Babiuc;Traian Basescu;Niculae Spiroiu;Mihai Draganescu;Emil Constantinescu; Victor.Ciorbea;Valeriu Stoica;Sorin Frunzaverde;Radu Vasile;Sorin Dimitriu;Decebal Traian Remes;Ioan Avram Muresan;Nicolae Stefan Noica;Virgil Ardelean;ex-regele Mihai;Mihai Razvan Ungureanu;Gheorghe Ciuhandu;Nicolae Vacaroiu;George Ioan Danescu;Florin Georgescu;Valeriu Tabara;Valer Dorneanu;Petre Ninosu;Adrian Nastase;Ioan Dan Popescu;Octav Cozmanca;Ovidiu Tiberiu Musetescu;Miron Tudor Mitrea;Ilie Sirbu;Rodica Mihaela Stanoiu;Rovana Plumb;Ionel Blanculescu;Calin Popescu Tariceanu;Sebastian Vladescu;Vasile Blaga;Varujan Vosganian;Varujan Pambuccian;Eugen Nicolaescu;Ioan Codrut Seres;Teodor Atanasiu;Gheorghe Dobre:Anca Boagiu;Gheorghe Flutur;Mihail Hardau;Bogdan Olteanu;Cristian David;Gheorgy Frunda;Zsolt Nagy;Laszlo Borbely;Iuliu Winkler;Atylla Cseke;Emil Boc;Elena Udrea;Adriean Videanu;Radu Mircea Berceanu;Augustin Zagrean;Florian.Coldea; Ceorge Cristian Maior;Ionel Haiduc;Daniel Funeriu;Laura Codruta Kovesi;Daniel Morar;Oana Smith-Haineala;Monica Macovei;Rodica Culcer;Teodor Melescanu;Gelu Marin Oltean;Laszlo Tokes;Hunor Kelemen;Bela Marko;Gabriel Oprea;Daniel Ilie Ciobotea;Horia Roman Patapievici;Radu Rusanu;Stefan Chitoiu;George Crin Laurentiu Antonescu;Radu Stroe;Liviu Dragnea;Victor Viorel Ponta;Laura Georgescu;Stelian Tanase;Radu Ghetea;Gruia Stoica;Dan Sova;Nicolae Robu;

si inca multi,multi altii,care au elaborat si perfectionat,pina la performanta de a transforma partidele politice parlamentare in:"structurile mafiote cele mai bine organizate din Romania" precum si pe care le-au "cizelat", apoi,astfel incat:"pina la 80% din banul public a ajuns sa se fure,sa dispara",dupa cum a declarat,recent,un personaj al sistemului politico-partidic,in cauza:Viorel Catarama,intr-un interviu,in cadrul emisiunii:Jocuri de putere,pe postul TV Realitatea,afirmatii care,pina in prezent,din cate cunosc,nu au fost combatute,public,de reprezentanti abilitati ai gruparilor de interese,oculte,subversive si extrem de distructive,la nivel societal,incriminate,astfel,de catre Viorel Catarama.

            Tot in acest context, apreciez ca si: atitudinea publica a lui Dan Puric (care ii califica,in cadrul scrisorii sale,deschise (mentionata anterior), pe actualii politruci:"sleahta de mafioti",este meritorie si trebuie semnalata,ca opinie publica,exprimata si asumata de catre un reprezentant marcant al "civilizatiei" specifice crestin-ortodoxe,despre care trebuie sa se afle,precum si sa se constientizeze,in mod adecvat,ca desi a solicitat,oficial,impreuna cu reprezentantii celorlalte religii de tip hristic,practicate in Europa,recunoasterea oficiala a rolului Crestinismului in formarea Civilizatiei Europene,in cadrul Proiectului Constitutional European (despre care trebuie sa se cunoasca faptul ca includea si aplicarea pedepsei cu moartea),dar care nu a fost aprobat la prima campanie electorala,care a avut loc,in acest scop (mai ales datorita altor deficiente grave,semnalate si chiar evidentiate,in cadrul acestei lucrari),solicitarea,in cauza,nu a fost aprobata.

     

Lorin Fortuna

fost

Conducator principal al Revolutiei Romane din decembrie 1989 din Timişoara



share - facebook    share - twitter
Alecu a postat: Marti, 15 Iulie, 2014, 10:48 urmatorul comentariu:
Profesorul Lorin Fortuna poate fi contactat la adresa de email : lorinfortuna@gmail.com
Johann Hentz a postat: Vineri, 11 Iulie, 2014, 12:14 urmatorul comentariu:
Vreau nr. de telefon al lui L.I.F.
EUROSILVER ARAD
Arhiva Video - Baricada TV
Program Baricada TV
  ORA PROGRAM - VINERI
  05:00 Documentar
  06:00 Sufulcă-ţi zilele
  06:30 Naşul
  09:00 Ghilea show
  10:00 Quantika
  11:00 Conferinţa de presă
  12:00 Ghilea Show
  13:00 Magie pe Baricadă
  13:30 Timpul - artă şi ştiinţă
  14:00 Deşteptarea României
  16:00 Mapamond românesc
  17:00 Comunitatea mea
  17:30 Ţinta noastră: Sănătatea cu Minodora Hrimiuc şi Daniel Ţinte
  18:30 Pe Baricadă cu Dorel Zăvoianu
  19:30 Vitralii cu Eugen Marinoff
  21:00 Ghilea Show
  22:00 Baricadaţi în voie bună
  23:30 Retro Zone
  01:30 Ţinta noastră: Sănătatea
  02:30 Pe Baricadă
  03:30 Vitralii
  05:00 La graniţele cunoaşterii
COZACONE
  oferit de: curs-valutar-bnr.ro
HOROSCOP
Berbec Taur Gemeni Rac
Leu Fecioara Balanta Scorpion
Sagetator Capricorn Varsator Pesti
Înţeleptarea României
Înţeleptarea României
Ghilea Show
Ghilea Show
PARTENERI
ARQ.RO - Stiri, Arad, Politica, Sport, Timp Liber ...
AMOSNEWS - Agentie independenta de presa

Acest site foloseste cookies pentru a imbunatati experienta ta de navigare. Pentru mai multe detalii referitoare la cum folosim datele tale si la drepturile tale te invitam sa citesti: Politica de cookies sau/si Politica datelor confidentiale si dorim sa confirmi acordul tau.

Accepta