Ziar Baricada
Baricada - Twitter
Baricada - Facebook
Baricada - Yahoo Messenger
CHAT - Baricada TV
 
Miercuri, 08 Aprilie, 2020
Baricada TV
Ziarul Baricada
Baricada FM
DETALII STIRE:

Internetul şi decizia de cumpărare. Informarea online este determinantă

Categorie stire Social | Autor stire Alecu | Data publicare Marti, 21 Februarie, 2012 | Nr. accesari stire 1442 ori | Comentarii stire 0 comentarii

Internetul şi decizia de cumpărare. Informarea online este determinantă

Majoritatea utilizatorilor români de Internet din mediul urban au luat în considerare pentru cumpărare alte mărci decât cele de care erau iniţial interesaţi, după ce au căutat informaţii online şi în acelaşi timp au şi cumpărat produse cu alte branduri, potrivit unui studiu GfK.

Cel mai recent studiu multiclient GfK, "Internetul şi decizia de cumpărare", arată că 84% dintre utilizatorii români de Internet din mediul urban au luat în considerare pentru cumpărare alte mărci decât cele pe care le aveau iniţial în minte, după ce au căutat informaţii online, se arată într-un comunicat al companiei de cercetare de piaţă.

Mai mult decât atât, 57% au şi cumpărat alte mărci decât cele la care se gândiseră iniţial după ce au căutat informaţii pe Internet. Tendinţa este mai accentuată în cazul bărbaţilor (62%), a persoanelor între 25 şi 34 ani (63%), cu educaţie superioară (65%) şi a celor din Bucureşti (70%).

" Odată cu adoptarea largă a Internetului în România, consumatorului i se deschid mai multe oportunităţi de informare. În loc ca opţiunile sale să se îngusteze pentru a facilita alegerea propriu-zisă a produsului, aşa cum se întâmplă în modelul clasic de luare a deciziei de cumpărare, în cazul mediului online, datorită varietăţii de informaţii disponibile, opţiunile se lărgesc. Acest fapt ajută consumatorul să ia cea mai bună decizie, dar, în acelaşi timp, reprezintă o provocare pentru companii să includă într-un mod inteligent şi eficient Internetul în mixul de comunicare ", a declarat, în comunicat, Traian Năstase, online project manager GfK România.

Internetul a fost prima sau a doua sursă de informare pentru produsele cumpărate în fiecare dintre industriile analizate în studiul GfK: financiar, telecom şi servicii Internet, electronice şi electrocasnice, turism şi timp liber, Do It Yourself, piese şi servicii auto.

"Atât mixul de surse de informare online şi offline cât şi tipurile de informaţii căutate de utilizatori pe Internet diferă însă de la o industrie la alta, în funcţie de caracteristicile fiecărui produs sau serviciu: adresabilitate, tangibil sau intangibil, cu un preţ mai ridicat sau mai scăzut, care necesită un grad mai mare sau mai mic de planificare etc", se menţionează în comunicat.

Studiul a fost realizat prin chestionarea a 700 persoane şi este reprezentativ pentru utilizatorul de Internet din mediul urban din România cu vârsta între 18 şi 54 de ani.



share - facebook    share - twitter
Nu sunt comentarii.
EUROSILVER ARAD
Arhiva Video - Baricada TV
Program Baricada TV
  ORA PROGRAM - MIERCURI
  05:00 Documentar
  06:00 Sufulcă-ţi zilele
  06:30 Naşul
  09:00 Ghilea Show
  10:00 Pâine şi Circ
  11:00 Pe Baricadă
  12:00 Ghilea Show
  14:00 Deşteptarea României
  16:00 Conferinţa de presă
  17:00 Retro Zone cu Alexandru Chiriţă
  19:00 Vinovaţii fără vină cu Daniel Julean
  20:00 Pâine şi Circ cu Adrian Creţa
  21:00 Ghilea Show cu Sorin Ghilea
  22:00 Naşul cu Radu Moraru
  01:00 Ghilea Show
  02:00 Pâine şi Circ
  03:00 Retro Zone
  05:00 Vitralii
COZACONE
HOROSCOP
Berbec Taur Gemeni Rac
Leu Fecioara Balanta Scorpion
Sagetator Capricorn Varsator Pesti
Înţeleptarea României
Înţeleptarea României
Ghilea Show
Ghilea Show
PARTENERI
ARQ.RO - Stiri, Arad, Politica, Sport, Timp Liber ...
AMOSNEWS - Agentie independenta de presa